افکار

- بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز کادر مدیریتی و متصدی از بین داوطلبین واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

شهر های مورد نیاز: تهران، اصفهان، مشهد، بندر عباس، همدان، قزوین، کرمانشاه، اردبیل، لار
تعداد مورد نیاز: مشخص نشده
تاریخ انقضا: —–


الف – کادر مدیریتی شعب

پست سازمانی: رییس، معاون و کاربر ارشد شعبه
شهرستان محل خدمت: تهران، اصفهان، مشهد، بندر عباس، همدان، قزوین، کرمانشاه، اردبیل، لار
بومی بودن و داشتن سابقه کار در شهرستان محل خدمت الزامی است.
مدرک تحصیلی: کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری - مدیریت - اقتصاد - بانکداری و کامپیوتر
تبصره: در موارد خاص، تقاضای دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی با دارا بودن حداقل ۱۰ سال سابقه قابل قبول تخصصی و مدیریتی نیز بررسی می گردد.
سابقه کار: دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه کار به عنوان رییس یا معاون شعبه
سن: حداکثر سن ۵۵ سال
دانش و مهارت مورد نیاز:
- آشنایی با رایانه و سیستم های بانکی
- برخورداری از حسن شهرت دردوران خدمت

ب– متصدی امور بانکی

شهرستان محل خدمت: لار - بومی بودن در شهرستان محل خدمت الزامی است
مدرک تحصیلی: کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری - مدیریت - اقتصاد - بانکداری و کامپیوتر با حد اقل معدل ۱۵
سن: دارا بودن حداکثر ۲۶ سال متولدین ۱۳۶۵ به بعد

دانش و مهارت مورد نیاز:

- تسلط بر مهارت های هفت گانه ICDL
- آشنایی کافی با زبان انگلیسی
بدیهی است شروع همکاری منوط به طی شدن مراحل استخدامی بانک و انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.

توضیحات:

- ثبت نام هیچ حقی برای ثبت نام کنندگان ایجاد نخواهد کرد.
- پس از ثبت نام و بررسی سوابق، برای انجام مصاحبه تخصصی، از متقاضیان دعوت به عمل خواهد آمد.
لازم است متقاضیان محترم، فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی را دریافت و پس از تکمیل به آدرس الکترونیکی jobs @ tourismbank. ir و یا صندوق پستی ۷۷۷۸-۱۵۸۷۵ بانک گردشگری ارسال نمایند.
تاکید میگردد به مراجعه حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.

فرم درخواست همکاری مدیریتی

فرم درخواست به همکاری متصدی امور بانکی