به گزارش افکارنیوز، استفاده بیش از حد از هدفون سبب می شود تا شب نتوانید به موقع و سر ساعت بخوابید و همین امر باعثافت عملکرد می شود.

بررسی ها نشان می دهند، استرس از دیگر عواملی است که نمی گذارد شب ها بخوابید با دوری از استرس و دوری از خوردن غذاهای چرب خواب خود را تنظیم کنید تا عملکرد شما در طول روز و توانایی هایتان افزایش یابد.

اگر خوابتان نمی برد و مدت زمان زیادی طول می کشد تا به خواب بروید سعی کنید حتی برای ۱۵ دقیقه هم در خانه خود راه بروید و خود را سرگرم کنید و دوباره به رختخواب بروید.

دوش آب گرم دو ساعت قبل از خواب منجر به کاهش انرژی شما شده و کمک می کند تا شما خسته و بی حال شوید در این صورت اگر خوابتان نمی برد با دوش آب گرم یا پیاده روی در خانه می توانید خواب را مهمان چشمانتان کنید.