به گزارشافکارنیوز،یکی از آنها به‌دلیل نیش زنبور جان باخت. دیگری تیغ ماهی در گلویش گیر کرد و راه نفسش را بست، سومین نفر که نوزادی یکماهه بود هنگام عمل ختنه جان خود را از دست داد و چهارمین نفر چوپانی بود که هنگام نجات جان گوسفندانش با قطار تصادف کرد. اما این حوادثنادر چگونه رخ داد؟

آمپول کشنده


صبح روز سوم شهریورماه افسرنگهبان کلانتری ۱۵۶افسریه در تماس با بازپرس کشیک ویژه قتل تهران از مرگ نوزادی یکماهه در یکی از بیمارستان‌ها خبر داد. ماجرا از این قرار بود که این نوزاد توسط والدینش به بیمارستان منتقل شده بود تا توسط یکی از پزشکان ختنه شود اما او دقایقی بعد از تزریق یک آمپول دچار تشنج شد و ساعتی بعد نیز جان خود را از دست داد.

پدر و مادر نوزاد بعد از مرگ فرزندشان با مراجعه به کلانتری از پزشک بیمارستان شکایت کردند و اشتباه او را دلیل مرگ فرزندشان دانستند. با شکایت آنها پرونده‌ای در این زمینه به جریان افتاد و با تشخیص بازپرس ویژه قتل، این پرونده برای انجام بررسی‌های دقیق‌تر به دادسرای رسیدگی به جرایم پزشکی تهران فرستاده شد تا در آنجا درباره اقدام پزشک و نحوه وقوع این حادثه تحقیقات تخصصی انجام شود.

زنبور قاتل


دومین مرگ عجیب ساعت ۱۳روز ۸شهریور رخ داد و عامل آن یک زنبور بود. در این روز مردی به کلانتری ۱۶۴تهران رفت و گفت زنبوری برادر ۳۹ساله‌اش را که در نزدیکی خانه‌اش در حال قدم زدن بود، نیش زده و باعثمرگش شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که همزمان با گزیده شدن مرد جوان توسط زنبور، نزدیکانش او را به بیمارستان منتقل کرده بودند اما نیش زنبور به حدی قوی بود که مرد را از پای در آورده بود. به‌دنبال این حادثه پرونده‌ای درباره این مرگ عجیب تشکیل و برای بررسی بیشتر به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.

تیغ مرگبار


درحالی‌که ساعتی از مرگ مرد جوان بر اثر نیش مرگبار زنبور در شهرک قائم می‌گذشت این بار به بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید یکی از اهالی شهرک غرب که مردی ۷۱ساله بود بر اثر گیر کردن تیغ ماهی در گلویش جان باخته است. فرزندان متوفی که برای شکایت به کلانتری ۱۳۴شهرک غرب رفته بودند ادعا کردند کوتاهی مسئولان بیمارستان باعثمرگ پدرشان شده است.

یکی از شاکیان گفت: ۳روز قبل پدرمان درحالی‌که مشغول خوردن ماهی بود دچار مشکل و به بیمارستان منتقل شد. گویا تیغ ماهی در گلویش گیر کرده بود و به همین دلیل او دچار مشکل شده و احساس سوزش شدیدی در گلویش می‌کرد. پدرم در بیمارستان بستری شد اما در طول ۳روز پزشکان نتوانستند برایش کاری کنند و به همین سادگی پدرمان جانش را از دست داد. حالا ما از پزشکان بیمارستان شکایت داریم چرا که کوتاهی آنها باعثمرگ پدرمان شد. اگر آنها در این سه روز برایش کاری می‌کردند او حالا زنده بود و به‌خاطر گیر کردن تیغ ماهی در گلویش، جانش را از دست نمی‌داد. با ثبت این اظهارات بازپرس کشیک ویژه قتل دستور داد در این‌باره نیز تحقیقات جامعی انجام شود.

مرگ چوپان فداکار


چهارمین حادثه عجیب اما کیلومتر‌ها آن طرف‌تر از پایتخت، در حوالی قزوین رخ داد؛ جایی که چوپانی ۳۴ساله، گوسفندانش را برای چرا برده بود و در نهایت جانش را برای نجات ‌جان گوسفندانش فدا کرد. این حادثه ظهر یکشنبه در مسیر راه‌آهن قزوین - زنجان رخ داد. آن روز مرد چوپان در حال عبور دادن گله گوسفندان از روی ریل قطار بود که ناگهان صدای سوت قطار را از دور شنید. چوپان جوان تلاش کرد که پیش از رسیدن قطار، گله را از آنجا دور کند.

او همه تلاشش را كرد اما هنوز تعداد زيادي از گوسفندانش روي ريل بودند و اين در حالي بود كه قطار هر لحظه به آنها نزديكتر ميشد. با وجود اين، چوپان فداكار به سمت گوسفندان دويد و توانست آنها را پراكنده و از روي ريل دور كند اما در آخرين لحظه قطار با او برخورد كرد و مرد جوان در دم جان باخت.