قیمت‌ های جدید اعزام به عتبات در ماه رمضان

به گزارشافکارنیوز،محسن نظافتی با بیان اینکه اعزام‌های امسال از ابتدای ماه رمضان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و مذاکرات صورت گرفته از ابتدای ماه رمضان زایران ایرانی به عتبات وعالیات اعزام خواهند شد.

نظافتی از اعزام زایران ایرانی به عتبات در قالب سفرهای زمینی و هوایی در ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش بینی شده است. و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: امسال برای اعزام زایران قرعه کشی صورت نمی‌گیرد و تمام متقاضیانی که در سامانه اعزام نام نویسی کنند، در فرصت انتخاب شده از سوی زایران اعزام خواهند شد.

نظافتی در مورد بسته‌های ۱۴ شبه اعزام زائران تصریح کرد: در این طرح، زائران ۱۱ شب را در کربلا و بقیه زمان خود را در نجف و کاظمین سپری خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به بسته‌های ۲۳ شبه افزود: در این اعزام زائران ۱۱ شب را در کربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقیه زمان خود را در کاظمین خواهند گذراند.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: با توجه به برنامه ريزی های انجام گرفته، مردم ميتوانند ظرف چند روز آينده با مراجعه به سايت سازمان حج و زيارت و طي مراحل قانوني نام نويسي كنند.