خرید آرم طرح ترافیک روزانه از طریق موبایل فعال شد

به گزارشافکارخبر،مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه به دنبال بخشنامه بانک مرکزی، از صبح امروز خرید آرم روزانه از طریق تلفن همراه متوقف شده بود، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور رفاه حال شهروندان هم اکنون با تغییراتی که در سامانه اعمال کرده ایم، این امکان مجددا فراهم شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این شهروندان با شماره گیری # ۱ * ۳ * ۱۳۷ * اقدام به خرید اینترنتی می کردند که اکنون شهروندان می توانند با شماره گیری # ۱۳۷ * ۷۲۴ * از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد لغایت ۰۰:۱۹ عصر نسبت به خرید روزانه آرم طرح ترافیک اقدام کنند.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک افزود: در حال حاضر شهروندان می توانند به سه روش مجوز طرح ترافیک روزانه خود را تهیه کنند.

این طرق عبارتند از: مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس www. tehran. ir، شماره گیری # ۱۳۷ * ۷۲۴ * از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد لغایت ۰۰:۱۹ عصر و نیز مراجعه به سامانه حساب شهروندی به آدرس اینترنتی tca. tehran. ir، ثبت نام در سامانه، شارژ حساب شهروندی، شماره گیری # ۱ * ۳ * ۱۳۷ * از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد لغایت ۰۰:۱۹ عصر اقدام کرده و با ثبت پلاک خودرو و برداشت از شارژ حساب شهروندی آرم شان را تهیه کنند.

به گفته قنبرنژاد هیچـگونه درخواست تغـییر تاریخ و پلاک مجوز طـرح ترافیـک روزانه خریداری شـده، پذیرفته و اقدام نخواهد شد. همچنین جهت دریافت رسید مجوز طرح ترافیک خریداری شده از طریق # ۱۳۷ * و #۷۲۴* و با مراجعه به سایت tca. tehran.ir اقدام کنند.