آغازهجدهمین جلسه دادگاه زنجانی

به گزارش افکارخبر، هجدهمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

 

بنابر این گزارش، طی جلسات گذشته دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی، دفاعیات رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی ،متهم ردیف اول پرونده از موکلش به پایان رسید که وی در جریان قرائت دفاعیات خود از دادگاه درخواست اعلام برائت موکلش را خواستار شد.

 

گفتنی است؛ درجلسه قبلی دادگاه نجفی نماینده دادستان درپاسخ به ادعاها و دفاعیات مطرح شده از جانب وکیل مدافع متهم ردیف اول پرونده،بابک زنجانی را سلطان جعل نامید و اظهار داشت : طبق گزارش و حسب محتویات پرونده و براساس گزارش قاضی اجرای احکام مجتمع قضایی شهید بهشتی بابک زنجانی فرزند مرتضی به اتهام جعل و استفاده از سند مجعول محکوم و فیش واریزی جزای نقدی به مبلغ دو میلیون تومان را جعل کرده و در این ارتباط محکوم به 6 ماه حبس و 500 هزار تومان جریمه می‌شود و بعد از سال‌ها موضوع اجرایی نشده و مشمول مرور زمان می‌شود و بنابراین اینکه گفته می‌شود زنجانی تخصص جعل دارد بی جهت نیست. به عنوان مثال در بحث دو فقره بارنامه‌هایی که خود آقای زنجانی اذعان داشته تحویل شده در بارنامه نام خلبان کشتی نوشته شده اما امضای زنجانی زیر آن وجود دارد.