پرده برداری فولادگر از اقدام غیر قانونی در شهرداری اصفهان

گروه استان ها ماجرای تذکر اعضای شورای شهر به مجموعه روابط عمومی و مالی شهرداری اصفهان از آنجایی شروع شد که ابوالفضل قربانی عضو اصولگرای شورای شهر اصفهان با نطق خود به وضعیت پرداخت های مالی شهرداری اصفهان به صدا و سیما انتقاد کرد و گفت :با توجه به انتخابات پیش رو، صدا و سیما براساس قانون نباید شرایطی را فراهم نماید تا فرد یا افرادی بتوانند از رسانه ملی در راستای برنامه های تبلیغاتی خود اقدام و از این امکان استثنایی بهره برداری کند.مسئولین شهرداری اصفهان توضیح دهند که چقدر پول به صدا و سیما می دهند ؟

به گزارش خبرنگار استان های افکارنیوز، این صحبت های قربانی با حملات شدید رسانه ای و تخریبی رو به رو شد به گونه ای که نه تنها پاسخی به سوالات و ایراد های وی صورت نگرفت بلکه شائبه ها این تخلفات را در اذهان مردم و رسانه ها بیشتر نمود.

اما علی رغم سکوت مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان یعنی برادر همسر عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان در پاسخ به سوالات و تذکرات قربانی ؛ یک عضو دیگر شورای شهر اصفهان نسبت به وضعیت موجود انتقاد نمود.

وحید فولادگر که از اعضای شورای شهر اصفهان می باشد در جلسه قبلی شورای شهر به وضعیت پرداخت های شهرداری به صدا و سیما انتقاد کرد و آن را غیر قانونی دانست .

وحید فولادگر در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تذکر بنده به عنوان ناظر بر اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: براساس تبصره 48 از تاکیدات بودجه 95 شهرداری موظف است قبل از تخصیص اعتبار ردیف مربوط به قراردادهای صدا و سیما پیش نویس آن را به شورای اسلامی شهر ارائه کند تا پس از تصویب قراردادها اجرایی شود.

وی اضافه کرد: تاکنون پیش نویس قراردادها به شورای اسلامی شهر ارائه نشده است و با گذشت بیش از سه ماه از سال 95 برنامه های مشترک با صدا و سیما در حال اجرا است.

 عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تخصیص هر گونه اعتبار و امتیاز اعم از نقد و غیرنقد به صدا و سیما جنبه قانونی نداشته و بر خلاف قانون است.

وی تاکید  کرد: بر اینکه از شهردار اصفهان درخواست می کنم که هر چه سریعتر به موضوع رسیدگی و اینجانب را از نتیجه امر مطلع سازند.

با این حال ، تا این ساعت و تا زمان انتشار این خبر هنوز حمله ای به سمت فولادگر رخ نداده است اما بعید نیست با انتشار گسترده صحبت های وی شاهد یک حمله گسترده و البته حملات پولکی دیگر باشیم !

این موضوع یعنی پرداخت های شهرداری به صدا و سیما و سکوت روابط عمومی دارد به سمت چالشی شدن و ایجاد شائبه های مختلف در اذهان عمومی حرکت می کند .

در این شرایط سکوت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و به خصوص رئیس شورای شهر اصفهان بیشتر از این جایز نمی باشد و می طلبد که ضمن بیان موضع رسمی خود نسبت به تخلفات یاد شده توسط فولادگر ، مسئولین شهرداری را ملزم به پاسخگویی نمایند.