برنامه‌های مترو تهران در  راهپیمایی روز 13 آبان

علی عبدالله پور ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ شرکت بهره‌برداری مترو تهران در این روز آماده ارائه بهترین خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی است و بدین منظور تردد مسافران در ایستگاه‌ها به صورت لحظه‌ای رصد و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه طالقانی در خط یک مترو تهران تا ساعت 10 صبح فعال است، افزود: با آغاز مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ورودی ایستگاه طالقانی به منظور برقراری نظم بیشتر بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ویژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

عبدالله پور با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایستگاه طالقانی با پایان مراسم از سر گرفته می‌شود تصریح کرد: در این ساعات مردم می‌توانند از ایستگاه‌های قبل و بعد از ایستگاه طالقانی برای رسیدن به مراسم استفاده کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی مترو به مناسبت 13 آبان اشاره کرد و گفت: فضا سازی‌های متناسب با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایستگاه های مترو انجام شده و تبلیغات و اطلاع رسانی‌هایی هم در خصوص مراسم ١٣آبان در داخل واگن‌ها صورت می‌گیرد. 

قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده گروه‌های سرود انقلابی دانش آموزان در ایستگاه های اصلی و پردد مترو اشاره کرد. 

وی گفت: در ایستگاه مترو طالقانی نیز گروه مردان نقره ای با موضوع انقلاب اسلامی برنامه اجرا خواهند کرد.

عبدالله پور همچنین عنوان کرد: در این ایام نمایشگاه های عکس با عناوین امریکا در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و معترضین به سیاست های امریکایی در ایستگاه های منتخب برگزار می شود.