افزایش ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی

سرهنگ احمد شیرانی گفت: با توجه به بارش باران شاهد افزایش ترافیک در بسیاری از محورها بودیم.

 

وی افزود: این ترافیک بیشتر در معابر بزرگراهی شهر تهران گزارش شد و نیروهای ما از ابتدای صبح به منظور روان سازی معابر در خیابانهای شهر حضور پیدا کرده اند.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به افزایش تردد خودروهای شخصی در روزهای بارانی اظهار کرد: متاسفانه شهروندان در روزهای بارانی ترجیح می دهند از خودروهای شخصی خود استفاده کرده و همین موضوع سبب افزایش ترافیک در شهر تهران می شود.

 

شیرانی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که تا حد امکان در روزهایی که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم نیز از خودروهای شخصی استفاده نکرده و برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص تردد خودروهای ویژه سرویس مدارس اذعان کرد: درحال حاضر تمام سرویس های مدارس ساماندهی شده و خانواده ها باید در روزهای بارانی نیز از جابجایی فرزندان خود با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد افزایش بارش ها در شهر تهران خواهیم بود در صورت همکاری نکردن شهروندان با پلیس ترافیک های صبحگاهی به قوت باقی خواهد ماند و همین موضوع سبب خواهد شد شهروندان برای جابجایی های خود با مشکل مواجه شوند.