اسکان موقت برای در راه ماندگان
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: در حال حاضر 330 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که با آسیب‌های مختلف مانند از دست دادن والدین، بیماری صعب‌العلاج و یا زندانی بودن پدران خود وارد این مجموعه حمایتی شده‌اند که به دلیل داشتن آسیب‌های روحی و روانی نیازمند توجه ویژه‌ هستند.
 
وی افزود: برخی از مددجویان تحت پوشش با وجود مشکلات روحی با رتبه‎‌های برتر در کنکور سراسری پذیرفته شدند که در مجموع 3 هزار و 500 نخبه در کمیته امداد وجود دارد که باید با همکاری آموزش و پرورش از این دانش آموزان حمایت شود.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: باید توجه بیشتری به دانش آموزان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت داشت زیرا هنگامی که این افراد وارد مدرسه می‌شوند و شاهد وضعیت سایر همکلاسی‌های خود هستند، به درد آنان افزوده می‌شود و احساس تبعیض می‌کنند.
 
فتاح تصریح کرد: در حال حاضر در شهر تهران 3 محل برای اسکان موقت در راه ماندگانی که به هر دلیلی از جمله تمام شدن یا دزدیده شدن پول خود، همراهی با بیمار و غیره، نیازمند اسکان موقت در تهران هستند، به‌طور موقت در این مکان‌ها به همراه تأمین غذا اسکان داده می‌شوند.
 
رئیس کمیته امداد در پایان گفت: چنانچه این افراد قصد بازگشت به شهرستان خود را داشته باشند، به ترمینال معرفی و به‌طور رایگان به شهر خود اعزام خواهند شد.