پیک نیک خانه مسکونی را به آتش کشید
وقتی ساکنان یک ساختمان مسکونی متوجه آتش سوزی در این ساختمان شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 78 را در ساعت 14:03 روز جمعه به شهرک مشیریه، خیابان خلیج فارس رهسپار کرد.
 
محمد شکریان، افسر آماده منطقه هشت عملیات در این خصوص گفت: قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه آتش گرفته و براثر این حادثه 2 نفر خانم که در حال طبخ غذا در آشپزخانه بودند مصدوم شدند.
 
وی با اعلام اینکه تلاش یکی از مصدومان برای خاموش کردن شعله های آتش بی نتیجه مانده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز واحد مسکونی، با استفاده از خاموش کننده های دستی وارد محل حادثه شدند و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
 
این افسر آماده بیان کرد: آتش نشانان 2 نفر خانم مصدوم که حدوداً 30 و 46 ساله بودند را با استفاده از تجهیزات مخصوص از ساختمان خارج کرده و مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
 
شکریان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مأموران نیروی انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.
 
گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران علت بروز این حادثه را افتادن پیک نیکی روشن بر روی فرش در قسمت آشپزخانه و در نهایت آتش سوزی در واحد مسکونی اعلام کردند.