پرطرفدارترین هتل های کیش برای نوروز 96

زیبایی های این جزیزه که به نگین خلیج فارس معروف است باعث شده که گردشگران از نقاط مختلف به این جزیره فوق العاده سفر کنند. در بین ایرانیان نیز تور کیش بسیار پرطرفدار است بویژه در زمستان و بهار که آب و هوای این جزیره بسیار مساعد است. در این مقاله اشاره ای داریم به پرطرفدارترین هتل های کیش در ایام نوروز ، که امیدواریم در انتخاب هتل به کسانی که قصد سفر به کیش را دارند کمک کند.

 

هتل مارینا کیش - Marina Park Kish Hotel

 

هتل مارینا پارک کیشهتلی 5 ستاره و ساحلی است که دارای فضای سبز بسیار زیبا است .قرار داشتن این هتل در کنار سواحل مرجانی خلیج فارس یکی از مزایای این هتل لوکس است. این هتل درواقع پر مخاطب ترین هتل در تور کیش ویژه نوروز است.

فاصله هتل در مرکز شهر و مراکز هرید 5 دقیقه  تا فرودگاه 15 دقیقه است. هتل مارینا پارک اتاق های متونعی دارد که شامل انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که با طراحی زیبا و منحصر به فرد اووقات خوشی را برای ساکنان آن ها رقم خواهند زد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش شامل : امکانات دریایی مارینا با بیش از 750 متر نوار ساحلی، اسکله اختصاصی با قایق، اتاق اسپا با ماساژور تایلندی، مرکز غواصی،فروشگاه، کافی شاپ،کافی نت،پارک تفریحی، سالن سمینار و همایش، دوچرخه سواری، رستوران بام مارینا با چشم انداز دریا، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است.

هتل داریوش کیش -Driush Grand Kish Hotel

یکی دیگر از معروفترین هتل های کیش که بسیار هم مورد اقبال گردشگران قرار می گیرید، هتل بزرگ داریوش است. هتل داریوش کیشداری معماری بسیار زیبا و فوق العاده است. این هتل مجلل  شیک در مرکز کیش قرار گرفته و معماری آن برگرفته از معماری ایران باستان است و بعضی نماهای آن یاد آور تخت جمشید است.

با توجه به مدرن بودن این هتل بزرگ امکانات و خدمات ارائه شده به مهمانان آن بسیار مدرن و پیشرفته هستند. منظره فوق العاده و غیر قابل وصف هتل داریوش به آبهای زیبا و نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای فراموش نشدنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت.

اتاق های هتل 5 ستاره داریوش مجهز به یخچال، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت می باشند. هم چنین در طول اقامت در این هتل می توانید از استخر، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی،سالن بیلیارد و سایر امکانات رفاهی تفریحی که در اختیار مهمانان عزیز قرار می¬گیرد استفاده کنید تا از گذاراندن ایام خود در جزیره¬ی کیش و هتل بزرگ داریوش لذت ببرید.

هتل ترنج کیش -ToranjKish Hotel

هتل ترنج کیش در واقع جدیدترین هتل کیش هست که به سبکی مدرن  جذاب ساخته شده است. هتل ترنجدر شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. قسمتی از هتل به صورت سوییت های ساخته شده روی آب هستند و قسمت دیگری از هتل به صورت طبقاتی در ساحل در حال ساخت است. این هتل به سبک جدیدی ساخته شده است. ‏و بسیار پرطرفدار است. اقامت در وسط آب های نیلگون خلیج فارس بسیار رویایی و زیبا است.

 

 

هتل روی آب با نقش بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است. هتل دریایی ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است.هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.هتل ترنج کیش دارای رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک،مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.‏ ‏ ‏‏

 

هتل شایگان کیش -ShayganKish Hotel

هتل شایگان کیش هتلی ساحلی با چشم اندازی زیبا به آبهای نیلگون میباشد و از اولین هتل های ۵ ستاره کیش بشمار میرود.این هتل در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش که نوار سیاحتی تفریحی و تجاری است واقع شده و فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش دارد داشتن موقعیت جغرافیایی عالی و امکانات مدرن و همچنین مناسب بودن قیمت هتل شایگان از مهمتری ویژگی های این هتل است که موجب جذب گردشگران تور کیششده است.

 

.گذشته از موقعیت هتل شایگان کیش که در موقعیت خاصی قرار گرفته معماری هتل نیز جالب و گردشگر پسند است این هتل در ۶ طبقه طراحی شده و دارای ۱۴۰ اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه میباشد که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

 

منبع :  http://www.kishtor.com/