اسیدپاشی سبب قتل شد

پرونده متهم این قتل برای رسیدگی در دادسرای امور جنایی تهران گشوده و رسیدگی شد تا اینکه وی، صبح روز گذشته برای اخذ آخرین دفاع به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و با اظهار پشیمانی از قتل درباره جزئیات این حادثه به محمدمهدی مرشدلو؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: من با مسعود بچه یک محل بودیم و مدتی بود که با او و برادرش اختلاف پیدا کرده بودم، مدتی قبل از حادثه فرد ناشناسی به روی کاپوت خودروی دوست مسعود اسید پاشید و مسعود می‌گفت من این کار را کرده‌ام.

وی ادامه داد: من به آنها گفتم اسیدپاشی روی کاپوت کار من نیست اما باور نداشتند و به همه می‌گفتند اسیدپاشی کار من است و همین موضوع باعث شد که اختلافاتمان بیشتر شود، چند روز قبل از قتل دوستانم گفتند که مسعود دنبال من است و قصد دارد مرا کتک بزند تا اینکه روز حادثه فرا رسید.

متهم پرونده اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: لحظه حادثه کنار خیابان ایستاده بودم که ناگهان مسعود از پشت یک خودرو درحالیکه دو چاقو در دستانش بود به من حمله‌ور شد، من که غافلگیر شده بودم با دستانم از خود دفاع کردم، همانطور که عقب عقب می‌رفتم پشت شمشادهای فضای سبز، زمین خوردم که مسعود با چاقو روی من افتاد، یکی از چاقوها از دستش افتاد و من چاقو را برداشتم که مسعود با چاقو چند ضربه به من زد.

وی  افزود: من قصد داشتم از خود دفاع کنم که ناگهان نفهمیدم چطور چاقو به مسعود خورد، پس از حادثه هر دو به بیمارستان منتقل شدیم اما مسعود جان باخت، قصد کشتن مسعود را نداشتم، فقط از خود دفاع کردم و اکنون نیز پشیمانم.

متهم پرونده پس از اخذ آخرین دفاع به زندان منتقل شد و قرار است پس از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.