قاتل فراری در سمنان دستگیر شد

 سرهنگ محمد حداد در تشریح خبر دستگیری قاتل کازرونی در سمنان اظهار داشت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کازرون از توابع استان فارس مأموران پلیس آگاهی استان سمنان همچون سراسر کشور طرح کنترل و مراقبت محورهای اصلی کشور را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: هم‌زمان با اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی به یک خودرو که همگی از اتباع افغان بودند مشکوک شده و در بررسی از مدارک آن‌ها متوجه فردی شدند که مشخصات وی با مشخصات قاتل کازرونی مشابهت داشت.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان ادامه داد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی از فرد مذکور به قتل صاحب‌کار خود در روستای دریس کازرون اعتراف کرد.

حداد علت و انگیزه قاتل را انتقام‌جویی قاتل از صاحب‌کار خود اعلام کرد و گفت: قاتل که فردی 19 ساله از اتباع افغان است، روز عید سعید فطر با یک قبضه چاقو که از قبل تهیه‌کرده، به مغازه صاحب‌کار خود که مردی 50 ساله بود رفته و تعداد سه ضربه به بدن مقتول وارد و از محل متواری می‌شود و هم‌اکنون هم به همراه تمام اعضای خانواده خود قصد خروج از کشور را داشت که در تور ایست و کنترل پلیس سمنان دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی قرار گرفت.