غرق شدن پدروپسر مشهدی در بابلسر

علی روستایی امروز در بابلسر اظهار کرد: ساعت 14/30 دقیقه ظهر امروز در نقطه ممنوعه شنا سنگ‌چین بهزیستی بابلسر یک خانواده مشهدی بدون توجه به هشدارهای ناجیان غریق و منجیان هلال احمر وارد دریا شدند.

وی با بیان اینکه شنای این خانواده مشهدی در منطقه نصب تابلو شنا ممنوع گزارش شد، افزود: با توجه به مواج بودن دریا که حتی بارها از طریق رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی شد که مسافران به شنا نروند اما توجهی به این امر از سوی این پدر و پسر نشد و فرزند خانواده که 18 ساله بود به مرحله شکافنده دریا وارد شده و غرق می‌شود.

رئیس کمیته پیشگیری و کاهش غریق دریا در بابلسر تصریح کرد: به گفته خانواده غریق پدر خانواده که خود دچار مشکل قلبی بود در حین غرق شدن دچار ایست قلبی می‌شود که توسط ناجیان و نجات‌گران هلال احمر تحویل اورژانس می‌شود اما متاسفانه عملیات احیای قلبی جواب نمی‌دهد و پدر خانواده فوت می‌کند.

روستایی در پایان گفت: در حال حاضر عملیات جست‌وجو برای کشف جنازه پسر توسط ناجیان غریق، تیم غواصی، جت‌اسکی و نجات‌گران هلال احمر ادامه دارد.

به گزارش فارس، از ابتدای طرح سالم‌سازی دریا تاکنون 6 نفر در دریای بابلسر غرق شدند که از این تعداد چهار نفر در خارج از طرح و دو نفر داخل طرح سالم‌سازی دریای بابلسر گزارش شده است.