قیمت مسکن در محله «مسکن ویژه»

به گزارش افکارنیوز، دنیای اقتصاد نوشت: نگاهی به مجموعه شرایط ثبت‌نام در طرح مسکن ویژه تهرانسر و قیمت تمام شده آن در مقایسه با شرایط خرید و فروش واحد‌های عادی عرضه شده در این منطقه نشان می‌دهد که آنچه به عنوان مسکن ویژه در این منطقه قرار است به متقاضیان مسکن قشر متوسط جامعه عرضه شود تفاوت قیمت زیادی نخواهد داشت.

طبق گفته‌های مشاوران املاک و فروشندگان واحدهای شخصی منطقه تهرانسر میانگین قیمت واحدهای نوساز در این منطقه بین دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که البته در برخی از نواحی این منطقه با توجه به شرایط آن قیمت واحدهای نوساز تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

جدا از واحدهای نوساز حداقل قیمت واحدهای چند سال ساخت نیز در این منطقه بین یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نوسان است.

علاوه بر این، مشاوران املاک این منطقه قیمت پیش خرید واحدهای مسکونی در حال ساخت در منطقه تهرانسر(در مرحله سفت کاری و اسکلت) را بین دو میلیون و ۲۵۰ هزار تا دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عنوان می‌کنند.

برخی از مشاوران املاک منطقه تهرانسر معتقدند: شروع ساخت‌وسازهای مسکن ویژه در این منطقه دارای تاثیر مستقیم بر قیمت املاک این منطقه نیست؛ چرا که این واحدها با شرایط خاص به بازار عرضه می‌شوند و متقاضیان خاص خودش را دارد بنابراین روی قیمت خانه‌های منطقه نمی‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

اما برخی دیگر از مشاوران املاک نیز معتقدند در مرحله آغاز ساخت‌وساز‌ها پیش‌بینی برای تغییرات قیمتی زود است و باید منتظر ماند و دید!