به گزارش افکار، غلامرضا حاجی خانی مدیرارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : طبق دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو،معاونين مديرعامل اين شركت در حوزه هاي مختلف توليد، كيفيت، فروش و خدمات پس از فروش در فرصت هاي مناسب در مركز تماس مديريت ارتباط با مشتريان حضور خواهند يافت وپاسخگوی مشتریان خواهندبود.

وی افزود: از اهداف پیش بینی شده این طرح که با عنوان «طرح پاسخگو» شناخته می شود می توان به بهبود فرایند های بازخورد(Feed Back) از مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان اشاره کرد.

گفتني است طرح پاسخگو،از طرح هاي گسترش ارتباط با مشتريان است كه در مركز ارتباط با مشتري ايران خودرو برنامه ريزي شده و به صورت هفتگي با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی اجرا مي شود.