به گزارش افکار، مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با اعلام این خبر افزود: استراتژی گروه خودروسازی سایپا تولید محصول با توجه به نیاز مشتریان است و تلاش تمام پرسنل سایپا برای تحقق هرچه بهتر این امر خواهد بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: طراحی و تدوین محصولات جدید یکی از رموز ماندگاری تولید کنندگان در خاطر مصرف کنندگان است و تداوم این امر باعثپیشرفت و اعتلای بنگاه های تولیدی خواهد بود.

مدنی ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط صنعت خودرو در حال حاضر طبیعی نبوده و فشار بر تولید کنندگان دوچندان شده است، قطعاً بهترین راه حل برای دور زدن تحریم ها تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده بیشتر از منابع و پتانسیل های نهفته ای است که در کشور وجود دارد خواهد بود.

مدنی ضمن تاکید بر دو اصل تحقیقات و نوآوری در هر بنگاه تولیدی اظهار داشت: طراحی و نوآوری در محصولات دو بازوی قدرتمند صنعتگران در عرصه تولید و جذب مشتری بوده و لزوم این امر در مسائل کلان اقتصادی نظیر کاهش ارزبری محصولات و همچنین داخلی سازی و صادرات کالا و … نیز محسوس بوده و گروه خودروسازی سایپا نیز دراین خصوص تمام توان خود را برای تسریع در روند طراحی و تولید محصول بکار خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان از مدیران و کارکنان مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا خواست با توجه به حساسیت مقطع زمانی کنونی توان بیشتری را صرف تحقیقات در خصوص تولید محصولات جدید نمایند تا درآینده شاهد تولید محصولات متنوع توسط شرکت سایپا باشیم