به گزارش افکار، در این قرعه کشی ها که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی برگزار شد، دو نفر از اعضای خوش شانس باشگاه مشتریان این بانک، برنده دو دستگاه خودروMVM۳۱۵ شدند.

بر اساس این گزارش، همزمان با راه اندازی طرح امتیازی ۲ باشگاه مشتریان بانک ملت و با هدف ترغیب اعضای قبلی باشگاه به پذیرش طرح و حفظ رضایتمندی آنان، طرح تشویقی ورود داوطلبانه به این طرح امتیازی طراحی و عملیاتی شد که در قرعه کشی انجام شده، دو دستگاه خودروMVM۳۱۵بین آن دسته از اعضای باشگاه که دارای حداقل ۸۰ امتیاز بودند و از مقطع اول تا پایان دی ماه سال جاری به صورت داوطلبانه به طرح امتیازی ۲ وارد شده اند، قرعه کشی شد.

در عین حال در قرعه کشی دوم با عنوان طرح تشویقی سپرده هدف، ۷۵ سفر به جزیره کیش همراه با یک نفر از اعضای خانواده، به قید قرعه به ۷۵ نفر از افرادی تعلق گرفت که از مقطع اول آذرماه سال ۹۰ به افتتاح حساب سپرده هدف اقدام کرده و به هدف دست یافته اند.

همچنین آن دسته از دارندگان سپرده هدف بانک ملت که حداقل برای چهار ماه متوالی سپرده گذاری کرده و بیش از یک مرحله اخطار عدم واریز نداشتند نیز در این قرعه کشی شرکت داده شدند.

بر اساس این گزارش، پس از طی مراحل اداری مربوط به تایید نهایی مراحل قرعه کشی،اسامی برندگان از طریق سایت باشگاه مشتریان بانک ملت به نشانیwww. club. bankmellat. ir، شعب افتتاح کننده حساب و تماس تلفنی به اطلاع آنان خواهد رسید.