زعفرانیه بار دیگر رکورد گران قیمت ترین آپارتمان شد
گروه اقتصادی:

در حالیکه بسیاری از خریداران مسکن در انتظار کاهش قیمت ها، به سر می برند و این موضوع رکود را در این بازار رقم زده است که در مناطق شمالی شهر به واسطه حضور مرفهین و ثروتمندان تهرانی بازار خرید و فروش تقریبا داغ است و قیمت ها هر روز رکود جدیدی را به نام خود به ثبت می رسانند.

به گزارشافکارنیوز، در بین مناطق شمالی شهر، زعفرانیه تهران منطقه ایست که همواره در زدن رکورد گران ترین واحدهای آپارتمانی نسبت به سایر مناطق سرآمد است. همین چندی پیش بود که یک واحد آپارتمان ۷۲۸متری ۵خوابه، با قیمت هر متر مربع ۲۷میلیون تومان رکورد دار گران قیمت ترین آپارتمان تهران شد. قیمت کل این واحد لوکس به امکاناتی نظیر ۱۹میلیارد و ۶۵۶میلیون تومان تعیین شده است. گرچه به نظر می رسد که این واحد حتی به استخر نیز مجهز باشد، اما سونا و جکوزی تنها امکانات لوکس این واحد است.

این واحد ۷۲۸متری از ۱۵اردیبهشت در بین فایل های سامانه خرید و فروش مجازی معاملات مسکن دیده می شود و ظاهرا با گذشت یک ماه و نیم از ثبت آگهی، هیچ ثروتمند تهرانی حاضر به خرید این واحد نشده است. اما با این حال، یک واحد دیگر توانسته است رکورد واحد قبلی را با قیمت هر متر مربع ۳۰میلیون تومان شکسته است. سن این آپارتمان ۴خوابه، ۲۵سال است و از امکانات لوکسی نظیر استخر، سونا و جکوزی محروم است. در توضیحات این واحد ۹میلیارد و ۴۵۰میلیون تومانی، آمده است: ۳۱۵ متر قدرالسهم. قیمت فوق قیمت قدرالسهم است.

همچنین یک واحد آپارتمان نوساز واقع در ولنجک، خیابان دوازدهم از لوکس های رکورددار پایتخت است. این آپارتمان ۳۵۵متری، متری ۲۸میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد ۳خوابه ۹میلیارد و ۹۴۰میلیون تومان قیمت دارد. سونا، استخر و جکوزی در کنار اسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این واحد است.