به گزارش افکارنیوز، در اینجا به معرفی ۲ موس فوق العاده به نقل از نمایشگاه IFA می پردازیم امیدوارم از این مقاله کوتاه لذت کافی را ببرید.

۱ - موس Logitech G۶۰۲
این موس دارای آنتن وایرلس می باشد از ویژگی های این موس می توان به صدای کم آن و دوام باطری ۲۵۰ ساعته اشاره کرد این موس انتخاب مناسبی هم برای کار و هم برای بازی می باشد در اطراف این موس ۱۱ دکمه قابل برنامه ریزی وجود دارد و به راحتی می توان از طریق برنامه Logitech’s Gaming آن را شخصی سازی کرد.

از ویژگی های دیگر این موس می توان به سرعت فوق العاده آن و قابلیت نقطه گذاری ۴,۰۰۰ DPI(قدرت مانور و محدوده عملکرد) اشاره کرد. همچنین این موس داری یک دانگل نسبتا شیک برای اتصال به کامپیوتر می باشد.

قیمت: ۶۹.۹۹ یورو


۲ - موسRazer Ouroboros

این محصول ریزر در حقیقت یک موس ویژه بازی قابل برنامه ریزی دو دستی می باشد که به کار بر اجازه می دهد حتی شکل ظاهری موس هم برای کاربرد بهتر و جایگزین مناسب تر در دست تغییر دهد. بخشی از موس که کف دست قرار می گیرد، قابل تنظیم است و می توان آن را در هر زاویه ای قرار داد.

پنل پشتی آن هم تاشو و جمع شدنی است و لذا می تواند در سه موقعیت مختلف قرار گیرد. علاوه بر این، قطعات بغلی موس هم قابل تغییر هستند. و مهمترین نکته اینکه شما ۱۱ دکمه در اختیار دارید که می توانید آنها را برای انجام کارهای مختلف درون بازی، پیکربندی نمایید. سنسور حرکتی این موس یک لیزر۴G با دقت ۸۲۰۰ نقطه در اینچ است که می تواند خودش را در هر سطحی کالیبره کند. این موس هم به صورت بیسیم و سیم دار قابل استفاده است.

منبع نیروی این موس بیسم تنها دو باطری با سایز AA میباشد که شما را برای ۱۲ ساعت بازی بی وقفه همراهی میکند.

قیمت :۱۴۹.۹۹ دلار