به گزارش افکارنیوز،شبکه اجتماعی توئیتر در تلاش برای پذیرش در بورس مکزیک است.

توئیتر که توانست سهم خود را در سال ۲۰۱۳ میلادی در بورس نیویورک عرضه کند به فکر پذیرش سهم خود در بورس مکزیک است.

بر اساس این گزارش، طی آخرین خبر El Financeiro در مکزیک، توئیتر تمام تلاش خود را می کند تا مجوز پذیرش در بورس مکزیک را به دست بیاورد.

کارگزاری دویچه که مسئول پذیرش سهام توئیتر است درخواست این شبکه مجازی را برای بورس مکزیک ارسال کرده است.

این در حالی است که، توئیتر یک میلیارد دلار از سهام خود را در سال ۲۰۱۳ به صورت عرضه اولیه در بورس نیویورک ارائه کرد.

توئیتر(Twitter) یک سرویس به اصطلاح «میکرو بلاگنینگ» است که با شعار «چه کار می کنید؟ What are you doing» پا به عرصه اینترنت گذاشت و در نوامبر سال ۲۰۰۹ میلادی شعارش تغییر کرد؛ «چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ What ' s Happening»
از شاخصه های توئیتر، محدود بدون به تایپ، تنها چند کاراکتر است که حدوداً صد و چهل تایی می شود.

یکی از هدف های اصلی توئیتر این بود که در حال حاضر دارای جایگزین هایی هم شده است.

این مشخصه های چشم گیر توئیتر به قدری نو و بدیع بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیت رسید و افزون بر فرستادن نوشتار، کم کم امکان قرار دادن فیلم، عکس و فایل صوتی بر روی خروجی این سایت فراهم شد.