به گزارش روابط عمومی بانک ملت، رونمایی از نمای جدید سامانه بانکداری اینترنتی با هدف ارتقای کیفی و هماهنگی نمای ظاهری ورود به سامانه بانکداری اینترنتی با برندینگ و هویت سازمانی بانک به نشانیhttps: / / ebanking. bankmellat. ir / ebankingصورت می گیرد.

از مهم ترین ویژگی های نمای جدید سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت، ساده سازی و حذف نمایش اطلاعات غیرضروری در زمان ورود به سامانه و نیز برجسته سازی قسمت ورود اطلاعات " شناسه مشتری و کلمه عبور "
(به ویژه برای مشتریان جدیدی که اولین بار به سامانه بانکداری اینترنتی بانک مراجعه می کنند) است.

بر اساس این گزارش، در صفحه یادشده، علاوه بر بخش ورود به سامانه، سه بخش اصلی با عناوین " نکات امنیتی "، " دسترسی سریع " و " خدمات جدید " در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در عین حال، کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان بانک ملت با شماره تماس ۱۵۵۶ در تهران و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ در شهرستان ها، آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان خواهند بود.