به گزارش افکار ، شهريار سلطاني ضمن اعلام اين خبر گفت: مهمترين هدف شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو، ارائه بهترين خدمات به دارندگان محصولات ايرانخودرو است و نتايج حاصل از ارزيابي جديد نشان ميدهد كه ايساكو بيش از پيش به اين هدف نزديك شده است.

وی افزود: به دلیل گستردگی شبکه خدمات ایران‌خودرو در سراسر کشور، ممکن است میزان مشکلات مطرح شده در حوزه خدمات زیاد به نظر برسد، اما در مقایسه با تعداد کمتر نمایندگی‌های خدماتی برخی دیگر از شرکت‌ها ارائه دهنده خدمات، این میزان بسیار کمتر است.

سلطانی در ادامه از افزایش تعداد نمایندگی‌های رتبه یک ایساکو خبر داد و تصریح کرد: در شرایطی که در سال گذشته ۲۳۶ نمایندگی خدمات پس از فروش رتبه یک داشتیم، امسال این عدد به ۴۴۰ نمایندگی رتبه یک افزایش یافته است.

او با اشاره به وجود بیش از ۸۰۰ نمایندگی ایران‌خودرو در سطح کشور افزود: با توجه به افزایش تعداد نمایندگی‌های رتبه یک به ۴۴۰ نمایندگی، تعداد نمایندگی های رتبه ۲ به ۲۷۷ نمایندگی رسید، در حالی که نمایندگی‌های رتبه ۳ به کمتر از انگشتان یک دست تقلیل یافت و طبق ارزیابی، هیچ نماینده رتبه چهاری در مجموع نمایندگی‌های این شرکت وجود ندارد.

سلطانی تصریح کرد: مجموعه این آمار نشان دهنده آن است که نمایندگی‌های رتبه یک ایساکو از دیدگاه وزارت صنعت، ۸۶درصد رشد یافته است.

وي در پايان گفت: در اين ارزيابي به ترتيب شركتهاي پارسخودرو، اطلسخودرو، سايپا، زامياد، آسانموتور و مزدا پس از ابساكو، به جايگاههاي بعدي تكيه زدند.