به گزارش سایپانیوز ، حجم صادرات قطعات یدکی در سال ۹۲ ، رشد سالیانه صادرات ، تداوم حضور در بازارهای صادراتی ، تعدد بازار های صادراتی ، کسب گواهینامه های کیفی مختلف از موسسات معتبر بین المللی و به کارگیری امکانات و توانایی ها از جمله عوامل موثر در انتخاب سازمان خدمات پس از فروش سایپا به عنوان صادر کننده نمونه کشور در بخش صادرات قطعات خودرو می باشد .

شایان ذکر است کشورهای حوزه خاومیانه، آفریقا، آسیای میانه و آمریکای لاتین، از جمله بازارهای عمده صادرات قطعات یدکی گروه سایپا می باشند و نمایندگی های این گروه در یازارهای عراق، سوریه، ونزوئلا، آذربایجان، سودان، مصر، الجزایر، لیبی، نیجر، ترکمنستان، کامرون، غنا، سنگال، نیجریه و اوکراین فعال می باشند.

شایان ذکر است در سال ۹۳ نیز حدود ۸۰ درصد صادرات خودرو و قطعات کشور در اختیار گروه خودروسازی سایپا می باشد .