معرفی هایما اس ۷ ایران خودرو

به گزارش ایکو پرس تولید دومین شاسی بلند گروه صنعتی در سایت ایران خودرو خراسان آغاز شده و این محصول به صورت رسمی در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد.

در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد محصول جدید ایران خودرو مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

عملیات اجرایی راه اندازی خط خودروی جدید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان، از سال گذشته به صورت جدی آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزیینات و لجستیک به اجرا درآمد. خطوط تولید محصول جدید با بهره گیری از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت ۱۱ ماه آماده و راه اندازی شده است.

ساخت داخل ۴۰ درصد از قطعات و مجموعه های این محصول هدف گذاری شده و با تولید آن، سالانه بیش از ۲۰ هزار دستگاه، بسته به تقاضای بازار به ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند افزوده خواهد شد.

هایما اس ۷از نوع شاسی‌بلند(SUV) تک‌دیفرانسیل، محرک جلو و فول آپشن است و در دو کلاس اتوماتیک و دستی با حجم موتور دو لیتری و ۱۵۰ اسب بخار توان تولید می شود.

بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت اجرایی راه اندازی خط جدید هایمادرایران خودرو خراسان ازآبان سال ۹۳ به صورت جدیدی آغازشد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان با تاکید بر اینکه تولید هایما سرآغاز دوره نوین ایران خودرو خراسان است تاکید کرد: هایما اس ۷ از نوع شاسی بلند تک دیفرانسیل ودردو کلاس اتوماتیک ودستی با حجم موتور دولیتری و۱۵۰ اسب بخار توان تولید می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس راهبردهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تولیدات چینی سهم ۵ درصدی دارند و در صورت تولید یک میلیون دستگاه خودرو حداکثر ۵۰ هزار دستگاه هایما تولید خواهد شد.

زاهدی فرد تکمیل و تنوع بخشی به سبد محصول ایران خودرو را از دلایل مهم در انتخاب اس یو وی هایما اس ۷ توسط این گروه صنعتی ذکر و با اشاره به قیمت مناسب، فراهم بودن پشتیبانی و شبکه خدمات پس از فروش، بازار خوبی را در ایران برای این محصول پیش بینی کرد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان بازار ایران را یک بازار بکر همراه با امنیت کاری و سرمایه گذاری و فروش دانست که برای همه خودرو سازان جهانی جذابیت دارد و گفت: برای چابک سازی تولید و مستقل شدن از حمل قطعه از ایران خودرو، سالانه یک محصول جدید به سبد تولیدات ایران خودر خراسان اضافه خواهد شد.

وی سهم ایران خودرو خراسان از مجموع تولید ایران خودرو را ۲۰ درصد عنران کرد و گفت: در همکاری برای تولید خودروهای خارجی مواردی جوینت ویچر، صادرات، قیمت و تامین مختلف مشتریان مورد توجه گروه صنعتی ایران خودرو است.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از دیروز آغاز به کار کرد و گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه حضور فعالی دارد