به گزارش افکارنیوز،

در جریان این بازدید مهدی اسدی مدیر عامل باشگاه گردشگری ایرانیان طی توضیحاتی اظهار داشت: سامانه «اپرو» با ارائه تسهیلات به گردشگران و نیز ارائه پشتیبانی 24 ساعته، امکان سفر راحت و ارزان را با ساده ترین شرایط برای تمام گردشگران فراهم می کند.

وی افزود: سامانه «اپرو» در مراحل بعدی امکان ارائه خدمات بیمه مسافرتی ، مدیریت تور های گردشگری داخلی و خارجی و پرداخت عوارض خروج را نیز برای مشتریان فراهم خواهد کرد.  

گفتنی است سامانه خدمات آنلاین گردشگری (اپرو) متعلق به باشگاه گردشگری ایرانیان از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است که زیر نظر بانک گردشگری به ارائه خدمات به مشتریان و فعالان صنعت گردشگری می پردازد.