معرفی برگزیدگان چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول

چهارمین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور در حوزه بازی های آنلاین موبایلی، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه، با حضورجمعی از مدیران همراه اول و متخصصین حوزه بازی های رایانه ای در برج همراه برگزار شد.

در چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول بازی های «دیرین دخت»، «سلحشوران» و «یگان ویژه» به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب و لوح تقدیر، تندیس ویژه هم آفرینی و جایزه نقدی خود شامل ۱۵ میلیون تومان برای تیم اول، ۱۰ میلیون تومان برای تیم دوم و ۵ میلیون تومان برای تیم سوم را دریافت کردند.

در این مراسم بازی های «مشاجره»، «Drag Racing»، «غار اژدها»، «بازی کارتی استراتژی AMAZIA»، «مزرعه شمالی»، «پسرخوانده» و «پرسیتی» نیز لوح تقدیر و هدیه ویژه هیأت داوران را دریافت کردند. 

در این دوره از مجموعه رویدادهای هم آفرینی، که ثبت نام آن از ۱۵ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۰ آذر ماه ادامه داشت، ۱۶۸ بازی در سامانه هم آفرینی ثبت شد که از این بین ۴۰ بازی به مرحله داوری رسید و در نهایت در تاریخ ۱۵و ۱۶ بهمن ماه داوری برگزار و ۳ بازی برتر انتخاب شدند.

گفتنی است اولین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با در موضوعات «سلامت همراه»، «آموزش همراه»، «انرژی و محیط زیست»، «بازی های رایانه ای» و «تجارت الکترونیک»، دومین رویداد با موضوع «خدمات مبتنی بر موبایل در حوزه گردشگری» و سومین رویداد در موضوعات «اینترنت اشیا»، «تحلیل داده ها»، «فین تک»و «گردشگری» برگزار شده بودند.