در سفر به تایلند با لذت سفر همراه شوید

تایلند که در جنوب شرق آسیا قرار دارد کشوری است با طبیعت زیبا و مردمانی خونگرم، تا جایی که به تایلند سرزمین لبخندها هم گفته می شود. همین باعث شده که گردشگران ارتباط خوبی با تایلندی ها داشته باشند.

تایلند جاذبه های طبیعی بسیاری دارد که اگر بخواهید از همه آن ها دیدن کنید باید زمان زیادی را برای سفر به این کشور اختصاص بدهید، تفریحات متنوع این کشور هم یکی دیگر از گزینه های جذب توریست در این کشور است.

اگر قصد سفر به تایلند را دارید با ما همراه باشید جزییاتی را به هم مرور خواهید کرد تا بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید.

bangkok-2

 

کدام شهر تایلند را برای سفر انتخاب کنیم؟

زمان رزرو تور تایلند از شما سوال می شود چه شهر یا شهرهایی را برای سفر در نظر دارید؟ باید بدانید که قیمت ها در این مورد متفاوت است. چرا که قیمت پروازها و هتل ها و همینطور ترانسفر ها بین شهری و داخل شهر متفاوت است. بنابراین با توجه به آنچه که از سفرتان انتظار دارید شهرهای مورد نظرتان را انتخاب کنید. در اینجا به جزییاتی اشاره کرده ایم که انتخاب را برای شما آسانتر می کند.

سفر به بانکوک :

بانکوک جاذبه ها و سرگرمی های متنوعی دارد و گزینه مناسبی است برای کسانی که خانوادگی به تایلند سفر می کنند. البته برای کسانی هم که قصد خرید دارند هم بانکوک شهر مناسبی است.

بانکوک 2 شهر بازی بسیار خوب برای تفریح و خوشگذرونی دارد. بازدید از معابد بانکوک ، آکواریوم بانکوک و تفریحاتی مانند شام در کشتی و تور گشت شهری هم از گزینه هایی هستند که میتوانید با خانواده از آن لذت ببرید.

bangkok-1

 

سفر به پاتایا :

شهر تفریحات متنوع آبی و همینطور تفرحات شبانه است. تماشای شوهای شبانه هم بخشی از سفر به پاتایا است. در پاتایا میتوانید از مبارزات بکس تایلندی هم بازدید کنید. تورهای یکروزه پاتایا را از دست ندهید، تور جزیره های مرجانی ، بالون سواری از بهترین تورهایی هستند که میتوانید انتخاب کنید. بانجی جامپینگ ، غواصی ، استراحت در سواحل زیبای جزیزه همه و همه تفریحاتی هستند که میتوانید تور پاتایا از آن ها لذت ببرید.

 

اگر به موتور سواری علاقه دارید، در پاتایا موتور سیکلت اجاره کنید و در شهر بچرخید. صرف غذا روی دریا و انواع غذاهای دریایی و تایلندی هم یکی دیگر از قسمت های خوب سفر است. و در نهایت اگر میخواهید از سفر به تایلند لذت ببرید پاتایا انتخاب خوبی است.

سفر به پوکت یا فوکت  :

پوکت گزینه مناسب دیگری برای کسانی است که میخواهند با خانواده به تایلند سفر کنند، اگر قصد استراحت و کسب آرامش هستید و میخواهید از تورهای یک روز استفاده کنید، پوکت انتخاب فوق العاده مناسبی است. در اطراف پوکت جزایر متعددی وجود دارند که معمولا تورهای یکروزه به این جزیره ها برگزار ی شود. تورهای جزیره فی فی ، جزیره جیمز باند و همینطور تورقایق سواری و رافتینگ از دیگر تورهایی هستند که هیجان سفر شما را کامل می کند. تفریحات آبی نظیر غواصی و موج سواری ، جت اسکی ، شاتل  و .. همگی تفریحاتی هستند که میتوانید با انتخاب پوکت انجام دهید.

 

 

سفر به سامویی :

سامویی یکی از زیباترین و محبوب ترین نقاط تایلند سامویی است که در شرق و در خلیج تایلند قرار دارد. سواحل ماسه ای سفید، صخره های مرجانی و درختان نارگیل مناظر طبیعی سامویی را تشکیل می دهند. سامویی هم مانند پوکت محلی برای آرامش و انجام تفریحات جذاب و هجان انگیز است. سواحلی مانند ساحل چاونگ ، ساحل لامای ، ساحل منام ، ساحل باپت ، ساحل بودای بزرگ محلی برای ریلکس کردن در ساحل و انجام تمامی تفریحات ساحلی و دریایی است.

از دیگر جذابیت های سفر به سامویی بازید از پارک ملی دریایی آنگ تونگاین ، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ (هین تا و هین یای) ، تئاتر میمون ها ، مزرعه مارها ، کمپ فیل ها ، باغ وحش ، باغ جادویی و باغ پروانه است که میتوانید در این مان ها تجربه های جدید مانند فیل سواری و بازی با میمون ها را تجربه کرد.

 

از لحاظ جاذبه های طبیعی تایلند کشور بسیار فوق العاده ایست که مسلما بعد از یکبار دیدن دوست خواهید داشت که دوباره سفر کنید. در اینجا گزیده ای از کارهایی که میتوانید در هر شهر تایلند انجام دهید ذکر کردیم. در سایت لذت سفر میتوانید جزییات بیشتری را مشاهده کنید و آگاهانه تر سفر کنید.