افشاگری بادیگارد شاهزاده های سعودی از همجنس بازی و جنایات این خاندان

سرویس بین الملل افکارنیوز _ به گزارش النخیل، مارک یانگ، بادیگارد سابق خاندان سلطنتی آل سعود در کتابی تخت عنوان " محافظ سعودی" از فساد و افتضاحات شاهزادگان سعودی از قبیل ملک فهد بن عبدالعزیز، طلال بن عبدالعزیز، شاهزاده امیر فواز بن عبدالعزیز و همچنین دختران و پسران این خاندان و فرزندان پادشاه عربستان پرده برداشته است.

به گزارش افکار نیوز، این سرباز بریتانیایی که بیش از ده سال برای شاهزاده های خاندان سلطنتی عربستان خدمت کرده است، مدعیست که این شاهزادگان مرتکب اعمالی شده اند که به ذهن هیچ انسانی خطور نمی کند. وی گفت: الان که به کارهای آنها فکر می کنم عذاب وجدان می گیرم و در عذابم از اینکه مدتی را برای آنها کار کرده ام.

او که از نزدیکان شاهزاده های سعودی بوده است مدعی شد که آنها فاسد، قمار باز، دزد، متجاوز به عنف، همجنسگرا و از مصرف کنندگان مواد مخدر هستند. مارک یونگ گفت که این شاهزادگان با دین بازی می کنند، در حالی به غارت اموال و دستکاری در بودجه مشغولند و ادعا دارند که آنها را در راه مردم صرف می کنند.

وی در ادامه با ذکر نام چند تن از شاهزاده های سعودی گفت: شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، قمارباز، معتاد به مشروب و مواد مخدر و جنایتکار بوده است. همچنین شاهزاده فیصل بن فهد نیز همجنسگرا، قاتل، فروشنده و معتاد به مواد مخدر بود که هرچند او خودش رئیس سازمان مبارزه با مواد مخدر عربستان بود ولی درنهایت در اثر مصرف زیاد مواد مخدر درگذشت.

همچنین شاهزاده فواض بن عبدالعزیز یکی از قماربازان بزرگ عربستان بود که بخش زیادی از ثروت خود را در راه قمار حیف و میل کرد. او که ساکن مکه مکرمه بود، به مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی اعتیاد داشت.

شاهزاده عزالدین بن عبدالعزیز نیز از دیگر شاهزاده های همجنس باز خاندان آل سعود درنتیجه همجنس بازی مبتلا به ایدز شد و سرانجام نیز در اثر این بیماری درگذشت.

او مدعیست شاهزاده محمد بن فهد؛ سعود بن نایف و میاء بنت مشعل از شاهزادگان دیگر آل سعود هستند که او آنها را از نزدیک می شناخته است و آنها بخش زیادی از ثروت خود را به قمار بازی اختصاص داده اند.

وی همچنین دلیل جدایی شاهزاده مشاری بن سعود از همسرش، شاهزاده عنود را(که مارک یونگ زمانی از محافظان شخصی آنها بوده است) روابط جنسی نامشروع ذکر می کند و مدعیست که عکس هایی که از یک فیلم با مضمون روابط نامشروع شاهزادگان عرب در صحرا بعد از اینکه به دست خالد بن عبدالعزیز می رسد باعثخشم او از انگلیسی ها و قطع روابط با این کشور می شود.

به گفته مارک یاونگ، شاهزاده عنود تصاویری از خود را با لباس شنا برای دوست پسر خود در امارات ارسال کرده بود و در نهایت این موضوع سبب طلاق آنها شد.

وی در ادامه خطاب به مردم عربستان گفت: تاریخ قرون گذشته خود را بخوانید تا بشناسید چه کسانی رفتند و چه کسانی آمدند. دین شما بزرگترین است اما آنچه که من در شهرهای شما دیدم بدترین است!