شیعه انگلیسی خلاف مشی اهل بیت(ع) عمل می کند/ افراطی گری میان مذاهب اسلامی باید حذف شود

گروه بین الملل،شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در گفت و گوی اختصاصی با افکارخبر در پاسخ به این سوال که راه مقابله با شیعه انگلیسی و تسسن امریکایی که مخالفان وحدت جهان اسلام هستند چیست اظهار داشت: بهترین تحلیل و نظر در مورد اسلام انگلیسی و امریکایی همان سخنان مقام معظم رهبری است و ایشان به بهترین شکل این گروه افراطی را معرفی کردند.

 

وی افزود: آنهایی که تشیع انگلیسی را دنبال می کنند عده ای افراطی هستند که رنگ و بویی از اسلام نبرده اند.

 

شیخ نعیم قاسم بیان داشت: مدعیان تشیع افراطی و یا همان شیعه انگلیسی به گونه ای عمل می کنند که گویا از اسلام اهل بیت (ع) دفاع می کنند اما در صورتی که بر خلاف مشی اهل بیت(ع) هستند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: طرفداران این جریان در حمایت از اهل بیت(ع) همواره غلو می کنند اما هیچ ارتباطی با دستگاه اهل بیت و فرمایشات معصومین(ع) ندارند بلکه هدفشان ایجاد اختلاف در دنیای اسلام است.

وی افزود: مرکز این شیعیان افراطی در انگلستان است و از امکانات و سرمایه انگلیسی ها استفاده می کنند. اگر کسی ادعای اسلام داشته باشد به گونه ای رفتار نمی کند که میان مسلمانان اختلاف به وجود آورند.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر وحدت جهان اسلام در مقابل دشمنان گفت: تسنن آمریکایی و شیعه انگلسی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مورد توجه غربی ها هستند و ما از گروههای منحرف شیعه و سنی اعلام انزجار می کنیم.

وی افزود: اگر میخواهیم اهداف اسلام ناب محمدی را گسترش دهیم باید افراطی گری در میان مذاهب اسلام حذف شود .