حملات نیروی هوایی ارتش سوریه به مواضع داعش

 یک منبع نظامی در ارتش سوریه از کشته شدن 50 تروریست داعشی و زخمی شدن بیش از 70 نفر، در درگیری‌های روز گذشته در روستاهای شمالی حماه خبر داد.

 

به گزارش این منبع، روز گذشته درگیری‌های شدیدی میان تروریست‌های داعش و نیروهای ارتش در دو روستای "بویضه" و "معرکبه" در شمال حماه رخ داد.

 

این درگیری‌ها منجر به انهدام دو تانک شد. همچنین 50 نفر از عناصر یک گروه تروریستی وابسته به داعش به نام "جیش العزه" به سرکردگی "مهدی اشقر" به هلاکت رسیدند و 70 نفر نیز زخمی شدند.

 

 نیروهای ارتش همچنین با همکاری گروه‌های مردمی با حملات تروریست‌های داعش در اطراف روستای"صوران" در شمال حماه مقابله کردند. در این درگیری‌ها دو تانک و یک خودروی زرهی متعلق به داعش منهدم شد و چندین تروریست به هلاکت رسیدند.

 

از سوی دیگر، ارتش سوریه با حملات هوایی گسترده خود به مواضع تروریست‌های داعش در روستاهای شرقی دیرالزور، اردوگاه، کارگاه بمب‌سازی و یک انبار اسلحه متعلق به تروریست‌ها را در روستای "هجین" در 110 کیلومتری شرق دیرالزور منهدم کردند.

 

در همین حال یگانی از ارتش سوریه محور نفوذ دو تانک بمب‌گذاری شده از سوی تروریست‌های داعش را که در حال نزدیک شدن به یکی از مناطق نظامی در محله موظفین در جنوب دیرالزور بودند، هدف گلوله‌ قرار دادند. نیروهای ارتش این دو تانک را قبل از رسیدن به منطقه منهدم کردند.