این روزنامه در گزارشی با عنوان «چرا ترامپ نباید رئیس جمهور آمریکا شود» نوشت: زمانی که دونالد ترامپ 15 ماه پیش حضور غیرمحتمل خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز کرد، از ثروت و سلبریتی های تلویزیون به عنوان اعتبار خود نام برد وپس از آن به آرامی موضوعات دیگر به آن اضافه شد.

از آن زمان روشن شد که دیدگاه آقای ترامپ، بدبینانه و خطرناک است و نه یک نگاه اندیشمندانه سیاسی.

با این حال، وی اکنون توجه جمعیت کثیری از مردم آمریکا را به خود جلب کرده است، افرادی که انتظارات بیشتری از آنچه وی تبلیغات خود عنوان کرده اند از این نامزد جمهوری خواهان دارند، جرا که ترامپ در سخنرانی ها و برنامه های انتخاباتی خود ادعاهای نادرست و ظالمانه، توهین های شخصی، ناسیونایسم، تبعیض جنسیتی را مطرح کرده است و مواضعی که به گفته شاهدان به مرور زمان بسیار تغییر کرده است.

اکنون ترامپ پس از پیروزی در انتخابات درون حزبی آمریکا خود را برای برگزاری مناظره با هیلاری کلینتون آماده می کند. اکنون زمان ان رسیده است که کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند و شاید در انتظار یک تغییر دراماتیک در دولت و سیاست های ما هستند پای این مناظره بنشینند و ببینند که ترامپ چه کسی است؟ آنها متعهد هستند که مواضع وی را بررسی کنند در غیر این صورت با عواقب ارائه کاخ سفید به مردی رو به رو خواهند شد که بیش از آنکه به فکر مردم باشد به فکر خودش است.

حامیان ترامپ، کسانی که جذب شخصیت وی شده اند باید مکثی کنند و به کیفیت اینکه وی خود را یک سیاستمدار بی باک معرفی می کند توجه کنند، کسی که هیاهو می کندو با کسانی که وی را به چالش می کشند مسخره می کند و وحشیانه رفتار می کنند. رئیس جمهور ما باید الگویی برای کودکان ما باشد، آیا ترامپ می تواند چنین الگویی باشد؟

قرار است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اواسط آبان ماه برگزار شود. هیلاری کلینتون از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواهان دو نامزد نهایی این انتخابات هستند.