شبیه‌سازی حمله کره شمالی به بمب‌افکن‌های آمریکایی

 کره شمالی در آخرین جنگ تبلیغاتی خود با آمریکا، صحنه‌هایی از رویارویی نظامی احتمالی خود با این کشور را شبیه‌سازی کرد. طبق فیلم تبلیغاتی منتشر شده، کره شمالی در این نبرد شبیه‌سازی شده هواپیماهای بمب افکن آمریکا را با موشک‌های Pukguksong خود هدف قرار می‌دهد.

تبلیغات کوبنده کره شمالی علیه بمب افکن‌ها و حملات هواپیماهای آمریکایی

این تصاویر ساعت‌ها پس از آنکه بمب افکن‌های  B-1B Lancer  آمریکا از پایگاه نیروی هوایی اندرسون در گوام تا نزدیکی ساحل شرقی کره شمالی پرواز کردند،  از سوی یک سایت تبلیغاتی دولتی به نام DPRK Today منتشر شد.

طبق گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این بمب افکن‌ها توسط هواپیماهای  F-15C نیروی هوایی آمریکا که از اوکیناوا، ژاپن آمده بودند، همراهی می‌شدند.

ماموریت روز شنبه جنگنده‌های نیروی هوایی آمریکا، منطقه‌ای غیر نظامی در دورترین نقطه شمالی حد فاصل کره شمالی و جنوبی در جایی که هر هواپیمای آمریکایی می‌تواند در آنجا پرواز کند، بود.

عکس‌های تبلیغاتی منتشر شده از سوی کره شمالی نشان می‌دهد که موشک Pukguksong-2 به سوی هواپیمای بمب افکن B-1B و F-35 پرتاب می‌شوند. این تصاویر کامپیوتری نشان می دهند که دو هواپیمای جت آمریکایی پس از برخورد موشک‌ها دچار حریقی بزرگ می شوند.

 

تبلیغات کوبنده کره شمالی برعلیه بمب افکن ها و حملات هواپیماهای آمریکا

همچنین در ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده، صحنه‌هایی از موشک زیردریایی کره شمالی وجود دارد که به طور مستقیم ناو هواپیمابر و هسته‌ای کارل وینسون آمریکا را هدف قرار می‌دهد.

این فیلم در زیرنویس هایش به آمریکا هشدار جدی می‌دهد که چنانچه هواپیما‌های F-۳۵، B-۱B و ناو کارل وینسون آمریکا هدایت حمله به کره شمالی را برعهده داشته باشند، مستقیما به قبر فرستاده خواهند شد.

کره شمالی سابقه طولانی در ساخت فیلم‌های تبلیغاتی با استفاده از فناوری‌های کامپیوتری دارد که حمله شبیه سازی شده به کاخ سفید و نشان دادن ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبرستان از جمله آنهاست.

به گزارش یونهاپ،  احساسات ضد آمریکایی در پیونگ یانگ همچنان به قوت خود باقی است به طوریکه در  روز شنبه تظاهرات بزرگی برضد آمریکا برگزار شد.

در روز شنبه، ده‌ها هزار نفر از مردم کره شمالی در میدان "کیم ایل سونگ" برای شنیدن سخنان مقامات این کشور جمع شدند. تظاهرکنندگان شعار" انهدام کامل" را فریاد می‌زدند و دانشجویان نیز همراه با پلاکارد‌هایی شعار  "مرگ بر امپریالیست آمریکایی" سر دادند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز در این باره گفت که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده بودند.

به نقل از این خبرگزاری، "ری ایل بای"، یک افسر ارشد سپاه سرخ کره شمالی گفت: ما منتظر زمان مناسب برای جنگ نهایی با آمریکا، امپراتوری شیطانی و حذف این کشور از نقشه جهان هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی دستور صادر کند، ما تمامی گروه‌های متجاوز را نابود خواهیم کرد.