افزایش تلفات تیراندازی مرگبار در لاس‌وگاس

 نیروهای پلیس لاس‌وگاس از محل اقامت مظنون اصلی تیراندازی مرگبار شب گذشته در این شهر مقادیر زیادی سلاح گرم، مواد منفجره و مهمات کشف کرده‌اند.

 شهردار لاس‌وگاس همچنین گفته است که طی تحقیقات به عمل آمده، 18 قبضه سلاح گرم در محل اقامت مظنون اصلی این حادثه، کشف شده است.

با این وجود برخی گزارش‌ها از کشف 19 سلاح گرم در اتاق هتل استفن پادوک حکایت دارد. دو تن از مقامات رسمی لاس وگاس، وجود دست‌کم 17 قبضه سلاح گرم را تأیید کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که پلیس لاس وگاس از خانه مظنون اصلی این تیراندازی، سلاح گرم، مواد منفجره و مقادیر زیادی مهمات کشف کرده است. علاوه بر این، در این اتاق، آمونیوم نیترات که برای ساخت بمب مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز کشف شده است.

بر اساس گزارش شبکه «راشاتودی»، پدر ضارب اصلی تیراندازی لاس‌وگاس یک دزد مسلح بانک بوده که در دهه 1970 میلادی به عنوان یکی از ده فرد خطرناک در فهرست افراد تحت تعقیب اف بی آی قرار داشته است. وی بیست سال را نیز در زندان سپری کرده بود.

برادر «استفن پادوک»‌ گفته است که وی یک سرمایه‌گذار مولتی میلیاردر در بخش املاک بوده است.

برج ایفل طی اقدام مقامات پاریس در همدردی با قربانیان حادثه تیراندازی لاس‌وگاس و خانواده‌های آنها، سیاه‌پوش شد و در تاریکی فرو رفت.

«بیل اوریلی» مجری سابق شبکه فاکس نیوز، حادثه تیراندازی مرگبار لاس‌وگاس را «نتیجه آزادی» در آمریکا خواند.

در شهرستان «کلارک» در ایالت نوادا که لاس‌وگاس مرکز آن است، به دلیل شرایط حساس بوجود آمده ناشی از تیراندازی مرگبار شب گذشته، وضعیت فوق‌العاده اعلام شد.