مزاحمان تلفنی ترامپ از خارج روسیه تماس گرفته اند

 دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرد: بالغ بر ۶۰ تماس تلفنی برقرار شده و در آن‌ها ادعاهایی مبنی بر کار گذاشتن حدود ۵۰ بمب در مکان‌های مختلف از جمله در مسیر حرکت کاروان خودروی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و مکان‌های بازدید او در شهر سن پترزبورگ مطرح شده است.

پسکوف تاکید کرد: پوتین روز جمعه به شهر سن پترزبورگ در شمال روسیه سفر کرد تا در یک اجلاس فرهنگی شرکت کند.

به گفته وی، سرویس امنیتی رئیس جمهور روسیه با این تهدید‌ها برخورد کرد، اما اقدامات احتیاطی آن‌ها تاثیری بر برنامه زمانی پوتین نگذاشت.

سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: این تماس‌های ناشناس دروغین از خارج از روسیه صورت گرفته است. این‌ها مزاحمان تلفنی یا به اصطلاح تروریست‌های تلفنی یا هر چیز دیگری که اسمشان را می‌گذارید، هستند. البته دیر یا زود این افراد شناسایی خواهند شد.

مقام‌های روسیه اخیرا اعلام کردند، موجی از تماس‌های تلفنی ساختگی و ناشناس که ادعای خطرات و حملات تروریستی را دارند در ماه‌های اخیر این کشور را درگیر ساخته است.

آن‌ها تاکید کردند که تا به حال همه این تماس‌ها غیرواقعی بوده و از سوی مزاحمان صورت گرفته‌اند. اولگ بارانوف، رئیس دفتر مسکو در وزارت کشور روسیه گفت، اکثر این تماس‌ها از مبدا ژاپن، ترکیه، اوکراین و آمریکا برقرار شده‌اند.