دولت از روشن شدن واقعیت اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان وحشت دارد

موضوع اختلاس بزرگ از صندوق ذخیره فرهنگیان داغ‌ترین بحث محافل و جلسات اقشار مختلف جامعه به‌ویژه فرهنگیان است.

دولت بعد از افشای اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت در یک حرکت شتاب‌زده برای انحراف اذهان عمومی وجلوگیری از مشخص شدن قضایای پشت پرده اختلاس 8 هزار میلیاردی وزیر را مجبور به استعفا کرد.

جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش هندیجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس نظرات خود را بیان کردند.

احمد انصاری از فرهنگیان شهرستان اظهار کرد: دولت باید بعد از مشخص شدن اختلاس بزرگ از صندوق ذخیره فرهنگیان و استیضاح وزیر اجازه می‌داد تا مجلس بتواند با سوال از وزیر موضوع را بررسی و عوامل دست‌اندرکار در اختلاس را معرفی کند.

وی در ادامه افزود: از حرکت دولت در معرفی وزرا به صورت شتاب‌زده و دفاع از مسؤولان وقت صندوق ذخیره فرهنگیان برای قشر فرهنگی و دیگر اقشار جامعه ثابت شده که دولت از روشن شدن واقعیت برای وحشت دارد.

محمود شعبانی دیگر فرهنگی اظهار کرد: چرا دولت برای معرفی وزیر با افراد دلسوز و زجرکشیده انقلاب مشورت نمی‌کند؟ مشخص است که افرادی با اهداف خاص از پشت پرده کار معرفی وزیر آموزش و پرورش را مدیریت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه تنها دغدغه دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش خوشحال کردن جناح خاصی است و اصلا به فکر خواسته فرهنگیان و عموم مردم نیست اگر این کار را ادامه دهد فاصله بین دولت و مردم را بیشتر می‌کند.

محمد عبادی دیگر فرهنگی شهرستان اظهار کرد: دولت نباید از کنار این فساد بزرگ اقتصادی یعنی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان به سادگی بگذرد بلکه باید قبل از معرفی وزیر دستور بررسی دقیق موضوع را بدهد.