به گزارش افکارنیوز، نیک آهنگ‌کوثر که از طرف مهدی هاشمی مأمور به راه‌اندازی سایت بهینه‌سازی مصرف سوخت شده و در خارج کشور رفیق گرمابه و گلستان وی بوده در این زمینه در سایت خود می‌نویسد: ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات ۸۸، گروه‌های مختلفی در دانشگاه آزاد گرد آمده بودند و برای حمایت از کاندیدای مورد حمایت گروه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی و اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی می‌کردند.

منبع مالی این گروه چه بود؟ … بعدها معلوم شد که غلامحسین کرباسچی نیز با فروش آسمان به برج‌سازان، بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی سیدمحمد خاتمی را تامین کرده است. سازندگان برج‌های فرمانیه و الهیه سهم خود را در به قدرت رساندن سیدمحمد خاتمی داشتند و روزنامه همشهری نیز با چاپ ویژه‌نامه‌های روزنامه‌های مختلف، سهم خود را.

سایت خودنویس می‌افزاید: در سال ۸۴ اما، هزینه‌های تبلیغاتی هیچ کاندیدایی به اندازه هاشمی‌رفسنجانی سرسام‌آور نبود. یک مدیر و شریک تجاری خانواده، چاپخانه‌ای به ارزش ۵۰۰ هزار دلار وارد ایران کرد و یکی از شرکا هم برچسب‌هایی به زبان انگلیسی برای سردار سازندگی چاپ کرد.

اما چیزی که بعدها برای مدیران زیردست پسر هاشمی دردسرساز شد، استفاده از بودجه وزارت نفت و سازمان بهینه‌سازی برای تبلیغات بود. همچنین حمزه کرمی، مدیر زیردست مهدی هاشمی، از پیمان‌کاران سازمان بهینه‌سازی سهمی برای انتخابات گرفت. چیزی که در دفاتر سازمان ثبت نشده بود.