فراکسیون " اعتدال " اعلام موجودیت کرد

به گزارش افکارخبر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر مرتضوی کیاسری رئیس مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۲۱ خرداد ماه ۹۴ مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب برای اصلاح اساسنامه در وزارت کشور تشکیل شد و در این مجمع احزاب تصمیم‌گیری کردند که از این پس به جای ۱۵ نفر، ۲۱ نفر بر روی صندلی‌های شورای مرکزی خانه احزاب تکیه بزنند.

وی ادامه داد: قرار شد هر جریان به صورت مساوی از کرسی‌های خانه احزاب برخوردار شوند و جریان‌های اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و جریان سوم که نام آن مشخص نبود، ۳ لیست ۷ نفره را برای شورای مرکزی انتخاب کنند. براین اساس فراکسیون " اعتدال " برای شرکت در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب اعلام موجودیت کرد.

رئیس مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: فراکسیون " اعتدال " با اعلام حمایت و حضور ۴۰ حزب، روز گذشته اعلام موجودیت کرد؛ عضویت در فراکسیون اعتدال به این شرط نیست که حتماً آن حزب نباید اصول‌گرا و اصلاح طلب باشد بلکه هر حزبی دارای نگاه، مَنش و رفتار معتدل باشد، می‌تواند در این جریان عضو شود.

مرتضوی کیاسری با بیان اینکه شرط ورود به فراکسیون اعتدال مشهور بودن به اعتدال است، افزود: فراکسیون اعتدال فردا به عنوان جریان و جبهه سوم در کنار اصول‌گرایان و اصلاح طلبان در مجمع عمومی عادی خانه احزاب شرکت خواهد کرد.

وی یادآور شد: اعضای این فراکسیون هر حزبی که ساختار، رفتار و افکار حزبی‌اش در پیگیری ارزش‌های انقلاب، اسلام و رهبری و منافع حزبی دارای اعتدال باشد را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

رئیس مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون اعتدال فردا در مجمع عمومی عادی خانه احزاب با نگاه وحدت و تعامل با سایر فراکسیونها بدون برتری طلبی، با نگاه برادری و رعایت فرهنگ ارتباط اجتماعی و ارزشی تحزب از زوایه نگاه شهید بهشتی، شرکت خواهند کرد.