نقل قولی از همسر منتخب مراغه درباره تصادف/ شایعه یا واقعیت؟

گروه سیاسی-  محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه در مجلس دهم بامداد شنبه برای شرکت در گردهمایی منتخبان مجلس دهم عازم تهران بود که در جاده زنجان – قزوین بر اثر تصادف فوت می کند.

به گزارش خبرنگار افکار نیوز، این سانحه در کیلومتر 63 باند جنوبی آزاد راه قزوین_ زنجان رخ داد و بر اثر آن خودرو حامل این منتخب واژگون شد.

گفته می شود حبیب اله حسین زاده برادر این منتخب راننده خودرو بود که همسر و مادرخانم وی نیز در خودرو حضور داشتند.

مادر خانم وی در این تصادف نیز فوت کرد.

پیکر منتخب مردم مراغه دیروز یکشنبه از جلوی ساختمان قدیم مجلس تشیع شد.

خبرنگار ما در حاشیه این مراسم تشیع از زبان یکی از نمایندگان فعلی مجلس شنید که همسر حسین زاده هوشیاری خود را بدست آورد و جزئیاتی از تصادف را بیان کرد.

وی افزود: افرادی که به عیادت همسر این منتخب به بیمارستان رفتند نقل می کنند که همسر حسین زاده گفته قبل از تصادف خودرویی آنها را تعقیب می کرد.

این نماینده با بیان اینکه معلوم نیست این اظهارات تا چه اندازه صحت دارد، همچنین اضافه کرد: در حوزه انتخابیه این منتخب نیز شایعاتی در نحوه تصادف و دلیل فوت وی مطرح شده است.

این شایعات در حالی مطرح می شود که سرهنگ زینلی رئیس پلیس راه استان قزوین عدم توجه راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی را علت این تصادف اعلام کرد.

به گفته رییس پلیس راه استان، حبیب اله حسین زاده، ایران سلیماندوست و لیلا شفق راننده و دو سرنشین این خودرو بودند.

محمدعلی حسین زاده متولد 1356 درمرحله دوم انتخابات مجلس دهم و به عنوان کاندیدای مستقل از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با 50 هزار و 890 رای به عنوان منتخب مردم برگزیده شد.

علی لاریجانی در مراسم تشییع این مرحوم گفت: ایشان مظلوم واقع شد و دیدیم که برخی رسانه‌ها چه کارهای نادرست و غیراخلاقی و جفایی در حق او کردند.

همچنین محمدرضا باهنر در آغاز جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به فوت منتخب مراغه گفت: مرحوم حسین زاده در دوره‌ انتخابات تحت فشار رسانه‌های معاند قرار گرفته بود.