دست کانال ۱۰ اسرائیل در پشت پرده برنامه شبکه نیم من و تو!
چند ماه پیش بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از همکاری آشکار خود با شبکه «من و تو» سخن گفتند. در سال‌های فعالیت این شبکه، اسناد مختلفی از وابستگی آن به موساد و پیگیری اهداف آن به زبان فارسی منتشر گردیده بود، اما مسئولان این شبکه برای پیشگیری از پیامدهای  احتمالی علنی شدن این رابطه که می‌توانست آن را به تعطیلی بکشاند، به تکذیب این رابطه می پرداختند.

جهت گیریی‌های شبکه «من و تو» در تحلیل و تبیین وقایع و رویدادهای جهانی که با رویکردی کاملا منطبق با اهداف رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، رسما «من و تو» را به “بولتن تصویری” این رژیم تبدیل کرد.

سال گذشته بود که با اتمام دوره فعالیت پنهان شبکه «من و تو»، مدیر این شبکه با انجام مصاحبه با کانال ۱۰ اسرائیل رسما آغاز فعالیت‌های مشترک خود با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. «کیوان عباسی» در این گفتگو با ادعای وارد شدن نام وی به یک لیست سیاه که از ورود وی به خاک ایران جلوگیری می‌کند، گفته بود: “من کاملا تحت حمایت انگلیس هستم و میخواهم به دنیا بگویم که من به عنوان یک ایرانی شهروندان اسرائیلی و کانال‌های اسرائیلی همکاری کنم…”!

وی در ادامه با انجام یک مصاحبه مشترک با مدیران کانال ۱۰ اسرائیل با خبرگزاری «والا» (از رسانه‌های مطرح صهیونیستی)، با تمجید از اشغالگران سرزمین فلسطین می‌گوید: “بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال ۱۰ به توافق برسیم!…”

مسئولین کانال ۱۰ اسرائیل نیز در این گفت‌وگو نگرانی‌های سیاسی و منطقه غرب آسیا را علت کلید زدن چنین همکاری بیان کرده و گفته بودند: “این همکاری بین کانال ۱۰ اسرائیل و شبکه من و تو در تولید برنامه‌ای (شبکه نیم) که همزمان در هر دو شبکه پخش می‌شود، صورت می‌گیرد.”

 

خبر کانال 10 رژیم صهیونیستی از همکاری شبکه «من‌ و تو» و این شبکه در آستانه انتخابات

خبر کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی از همکاری شبکه «من‌ و تو» و این شبکه در آستانه انتخابات

اما شبکه «من و تو» پس از پیوند علنی با رسانه‌های رژیم صهیونیستی، در یکی دیگر از فعالیت‌های ضدایرانی خود، این‌بار در یکی از برنامه‌هایش از عناصر گروه‌های تجزیه‌طلب پان‌عربیست و وابسته به رژیم آل‌سعود دعوت و حمایت کرد.

 

من-و-تو---این-هفته

در برنامه اخیر «این هفته» که از شبکه «من و تو» پخش شد، «سحر بیت‌مشعل» و «احمد رافت» به‌عنوان “فعال حقوق‌بشر” و کارشناس مسائل سیاسی و ایران دعوت شدند که دارای سوابق ضدایرانی هستند. «سحر بیت‌مشعل» از عناصر گروهک تجزیه‌طلب الاحواز است که در جلسات مختلف این گروهک شرکت‌کرده است و «احمد رافت» از دوستان «علیرضا نوری‌زاده» (مدیر شبکه سعودی «ایران فردا») و از اعضای روزنامه «کیهان لندن» است که ارتباط نزدیکی با تجزیه‌طلبان و گروهک‌های تروریستی قومیت‌گرا دارد.

«سحر بیت مشعل» در جلسه گروهک تروریستی «الاحواز»

«سحر بیت مشعل» در جلسه گروهک تروریستی «الاحواز»

«احمد رافت» (سمت راست) در مصاحبه با یکی از عناصر پان‌عربیست و تجزیه‌طلب

«احمد رافت» (سمت راست) در مصاحبه با یکی از عناصر پان‌عربیست و تجزیه‌طلب

همچنین «سحر بیت مشعل» در صفحه فیسبوکش ضمن تقدیر از عوامل شبکه «من و تو»، پرده از خیانت دیگر این شبکه انگلیسی و «گوگوش» خواننده لس‌آنجلسی علیه تمامیت ارضی کشورمان برداشت و نوشت: “درود و سپاس از شبکه آزاداندیش «من و تو» که در راستای آزاد کردن جزایر سه گانه و سرزمین‌های اعراب در جنوب کشور فقیر ایران در کنار ما ایستاده. خانم گوگوش عزیز تنها ایرانی است که این حقایق را درک میکند و همچنین دوستان بسیار عزیز شبکه من و تو”

گفتنی است، فعالیت‌های ضدایرانی شبکه لندنی «من و تو»، در ماه‌های اخیر به‌حدی وقیحانه بوده که حتی اعتراض برخی از عناصر اپوزیسیون را نیز درآورده است.

تصویر از فیسبوک