وی در آخرین اقدام در شبکه صدای آمریکا با تمسخر و توهین به حضرت مسیح(ع) رجعت ایشان را در آخرالزمان که از اعتقادات مشترک بین مسیحیان و مسلمانان است را زیر سوال برده و با نمایشی مضحک در سطح شهر نیویورک سعی کرده که نشان دهد در آمریکا مسیحیان نسبت به توهین به حضرت مسیح تعصبی ندارند و به همین دلیل این افراد نسبت به ایرانیان و مسلمانان برتری دارند.

علینژاد که هیچ گاه به شرعیات دین مبین اسلام عمل نمی‌کرد تا جایی که بعد از طلاق از همسر اول خود سال‌ها با مردی دیگر بدون پیوند زناشویی ارتباط داشت و خود نیز بر این عمل معترف بود اکنون درصدد است با توهین به حضرت مسیح و با این شیوه بر علیه مقدسات ادیان آسمانی دیگر به مبارزه برخیزد تا خود را فقط در حصار یک دین محدود نکرده باشد!

مسیح

وی در برنامه هفته گذشته تبلت در گزارشی که خود مجری آن بود با تابلویی مقوایی در دست که یک طرف آن عکس حضرت مسیح و طرف دیگرش انکار رجعت این حضرت را نوشته بود به شهروندان مسیحی آمریکایی مراجعه می‌کند و در مقابل این توهین به مقدسات مسیحیت از آنان سوال می‌کند با واکنش هایی منفعلانه از طرف آنان مواجه می‌شود و با این کار به مخاطب خود می‌گوید باید نسبت به توهین به مقدسات دینی سکوت اختیار نمود!

بسیاری از مخاطبین وی در صفحه فیسبوک با این کار او مخالفت و وی را از ادامه این روند منع نمودند همچنین حامد صرافپور در اعتراض به این نمایش مضحک علینژاد در فیسبوک خود نوشت: “به جای دلقک بازی برای «ایران هراسی» که خواسته کامل آل‌سعود و صهیونیسم می‌باشد و درآمد خوبی هم برایتان دارد، کمی هم شرافتمندانه دستمزد بگیرید. در این شرایط که همه کشورهای مرتجع عربی و اسرائیل دارند برای ایران هراسی هزینه می کنند، تولید برنامه در این رابطه خاص برای شما حتماً همسویی با آل‌سعود و حامیان غربی داعش است… شرم بر شما که وطن خود را اینطور راحت به فروش می رسانید.

اگر نیت شما فقط یافتن واکنش مردم در رابطه با یک عقیده بود نیازی نداشتید به هرکسی که می رسید بگویید ایرانی هستید و در کشورتان! در برابر این ابراز نظر شما را کتک می‌زنند. لذا باید به صراحت بگویم که نیت شما ایران هراسی در شرایطی است که فلوجه در حال آزاد شدن است و عربستان و غرب دارند ایران هراسی را دامن می‌زنند.”

لازم به یادآوریست حضرت آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی سال گذشته در همین ایام پس از توهین عده‌ای به حضرت مسیح (ع) خطاب به همه شیعیان می‌فرمایند: «و اما در مورد اهانت به مسیح، فتوای من و هر فقیهی این است که اگر کسی به عیسی بن مریم اهانت بکند مرتد است؛ یعنی به‌مجرد اهانت قتلش واجب است و زنش بر او حرام است و مالش به ورثه‌اش منتقل می‌شود.»