جزئیات دستگیری گروهک پژاک توسط سپاه

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری دقایقی پیش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروهک پژاک در مرزهای غربی کشور شب گذشته توسط نیروهای سپاه پاسداران شناسایی شد و از اعضای این باند به هلاکت رسیدند. از این گروه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مرزداران نیروی انتظامی نیز در تمام مرزهای کشور استقرار دارند، گفت: در روزهای گذشته نیز در درگیری نیروهای انتظامی با یک گروهک تروریستی در خاش 5 نفر به هلاکت رسیدند و یک نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیده است.

سردار اشتری با بیان اینکه نظم و امنیت مطلوبی در مرزهای کشور وجود دارد، بیان داشت: مرزهای کشور از حیث تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مجهز بوده و برای ورود جریان‌های ضد انقلاب، داعشی و تکفیری ناامن است و نفوذ گروه‌های ضدانقلاب در ورودی مرزهای کشور میسر نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های دریا در سواحل مازندران از اوایل تابستان با حضور نیروی انتظامی گفت: با تلاش مسئولان استانی سال گذشته آمار غریق در استان 60 درصد کاهش یافته و مردم و خانواده‌ها باید در این زمینه اقدام جدی صورت دهند.

فرمانده نیروی انتظامی وضعیت شاخص‌های امنیتی و اجتماعی مازندران را در سطح مطلوبی عنوان کرد و گفت: نقش مدیریت ارشد استان در ارتقای شاخص‌های امنیت اجتماعی بسیار مطلوب بوده است.