روایت فلاحت‌پیشه از حادثه ترور امروز

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در گفت‌وگویی درباره ماجرای حمله مسلحانه علیه اکیپ متشکل از این نماینده مجلس، فرماندار دالاهو و مدیر شیلات استان کرمانشاه گفت: بخشی از جلسه شورای اداری استان را به همراه مدیران کل مربوطه در منطقه دالاهو برگزار کردیم.

وی افزود: بعد از ظهر برای برگزاری جلسه‌ای دیگر عازم «ریجاب» بودیم که به کمین تروریستی برخوردیم که بر اثر آن بنده توفیق شهادت نداشتم اما دو نفر از همراهانمان به شهادت رسیدند و فرماندار نیز مجروح شد.

فلاحت‌پیشه با تاکید بر اینکه همواره مانند شهروند عادی و غیر مسلح به حوزه انتخابیه خود می‌رود، گفت: این منطقه، منطقه امنی است اما به خاطر مرزی بودن عواملی از بیرون مرزها این حادثه را شکل دادند و الا منطقه امن بوده است و هیچ گاه حوادثی از این دست را در این منطقه شاهد نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم بلافاصله همکاری خود را با نیروهای امنیتی که در حال پیگیری موضوع هستند، آغاز کردند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه و کسانی که ابراز نگرانی کردند، گفت: تاسف ما به خاطر دو جوانی است که برای حل مشکلات مردم مناطق مرزی همراه ما بودند و به شهادت رسیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان دارم که نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی منطقه به‌زودی عوامل را شناسایی و پیش از خروج آنها از مرز مجازات خواهند کرد.