اهل شیشلیکم با نان و پنیر نمی توانم کار کنم!/دولت شیشلیک خور!

پس از دفاع جانانه شب گذشته نوبخت از مدیران متخلفی که به فرموده مقام معظم رهبری باید مجازات گردند اینبار یک مدیر دولتی از اشراف زدگی خود گفته است تا بتواند به مردم خدمت کند؟!

بنا بر این گزارش در جایی که مدیران نجومی در سایه غفلت به چپاول مشغول بوده و با حیف و میل بیت المال به مردم دهن کجی می کردند فرماندار جدید ورامین بدون رودربایستی از مدیریت اشرافی خود سخن می گوید و از نوع غذای خود در مراسمی رسمی سخن گفته که نمی‌تواند «با نون و پنیر کار کند و حتماً باید کباب و شیشلیک بخورد تا بتواند به مردم خدمت کند!».

به گزارش خبرنگار ما برخی از سایتها به نقل از  "غلامرضا یوسفی" فرماندار جدید ورامین که تا پیش‌ از این، ریاست ستاد انتخابات استان تهران را بر عهده داشت، نوشتند که وی در مراسم معارفه خود اعلام کرده است که: "من اهل شیشلیک و کباب هستم و شفاف هم می‌گویم با نان و پنیر نمی‌توانم کار کنم، از ماشین خوب سوار شدن هم ترسی ندارم."

اما آنچه رییس جمهور در تبلیغات انتخاباتی به مردم قول داده بود دولت شایسته سالار و کارآمد بود نه دولت حقوق نجومی بگیر و شیشلیک خور!!

نگاهی به برخی از وعده های دولت در این خصوص خالی از لطف نیست:

**با تشکیل دولت تدبیر و راستگویان، دولت شایسته‌سالاری را در کشور حاکم کرده و اخلاق محمدی(ص) را به کشور بر می‌گردانیم  (  ۱۹ خرداد ۱۳۹۲سخنرانی در جمع مردم گیلان  ) 

**مردم مدیریت کارآمد و ثبات را می‌خواهند. مردم قدرت آینده و آینده‌نگری را می‌خواهند.  (8خرداد 92  برنامه تلویزیونی«با دوربین) 

به گزارش عصر امروز حالا باید دید که پس از ثبت مدیران نجومی بگیر که البته از دید دولت راستگویان جزء ذخایر انقلاب و کشور هستند موج مدیران اشرافی دیگر که به شیشلیک خوری خود و سوار شدن بر ماشین های خوب پز می دهند و حتما اخلاق محمدی را به کشور باز می گردانند نیز به جرگه ذخایر انقلاب می پیوندند یا نه!