پسر گستاخ ایران در کنار مشاور ترامپ!+عکس

این اپوزیسیون فراری که در روزهای اخیر از پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوشحال است، سابقه طولانی همکاری نزدیک با سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل دارد. وی در ایام تحریم اقتصادی ملت ایران از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکایی، یکی از حامیان تحریم‌ها بود و حتی دولت‌مردان و نمایندگان کنگره آمریکا را به تشدید تحریم‌های ضدایرانی ترغیب می‌کرد.

«امیرعباس (سیاوش) فخرآور» که ادعا کرده از سال ۱۳۷۱ و حتی در دوران دانش‌آموزی فعالیت‌های ضد جمهوری‌اسلامی داشته، اما بر اساس افشاگری «احمد باطبی» دیگر اپوزیسیون ساکن آمریکا، به‌دلیل مزاحمت و تعرض به دختران و کلاهبرداری از دانشجویان از دانشگاه اخراج شد و با قاچاقچیان عتیقه همکاری داشت.

فخرآور که یکی از عوامل فتنه کوی دانشگاه تهران در تیرماه سال ۱۳۷۸ بود، با همکاری عناصر ضدانقلاب از کشور گریخت و به دبی رفت و از آنجا به وسیله «ریچارد پرل» سیاست‌مدار آمریکایی به آمریکا گریخت، تا ارتباط او با سرویس‌های جاسوسی آمریکایی در دوران حضورش در ایران افشا شود.

«امیرعباس فخرآور» که مدعی‌ست پدرش خواهرزاده «رضا میرپنج» است، با فریبکاری و چاپلوسی توانسته رابطه نزدیکی با لابی‌های صهیونیستی و جمهوری‌خواهان کنگره و جناح نئوکان آمریکا برقرار کند و همواره در جلساتی آنها شرکت کرده و با انتشار عکس‌های خود با نمایندگان کنگره آمریکا، سعی می‌کند خود را فردی مهم جلوه دهد.

این اپوزیسیون صهیونیست که رابطه بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد، بارها با سفر به سرزمین‌های اشغالی، ماموریت‌هایی از موساد جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته است.

«امیرعباس فخرآور» در ایام فتنه88 برای درخواست کمک از صهیونیستها به اسرائیل سفر کرد.

«امیرعباس فخرآور» در ایام فتنه۸۸ برای درخواست کمک از صهیونیستها به اسرائیل سفر کرد.

فخرآور در آخرین ماموریتش از سوی دستگاه‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل که در حال اجرا است، با نوشتن کتابی سراسر دروغ درباره انقلاب‌اسلامی و سران جمهوری‌اسلامی، مدعی شده که انقلاب‌اسلامی با هدایت سرویس‌های جاسوسی شوروی به‌وقوع پیوسته است! این ادعاهای فخرآور آنقدر مضحک بوده که حتی اعتراض بسیاری از اپوزیسیون خارج‌نشین را در پی داشته و او را فردی کلاه‌بردار و دروغگو نامیده‌اند.

«پسر متوهم سیا» با آنکه ادعا دارد کتاب مذکور را بر اساس اسناد واقعی نوشته، اما هیچ‌گاه اسناد را نشان نداده است. زمانی دروغ‌های این مزدور بیشتر هویدا شد که او در ماه‌های گذشته با افتخار عکسی از خود و «اشتون کارتر» وزیر جنگ آمریکا و «جیمز کلپر» رییس سازمان امنیت ملی ایالات متحده، در مهمانی ویژه سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا منتشر کرد و اذعان نمود که با مقامات امنیتی و جاسوسی آمریکا درباره ایران و طرح‌های آینده سخن گفته است.

تقدیر «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا از خدمات فخرآور

تقدیر «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا از خدمات فخرآور

او پیشتر با افراد ضدایرانی از جمله برخی از مقامات رژیم صهیونیستی، دولت‌مردان و سناتورهای کنگره آمریکا و سران رژیم آل‌سعود عکس یادگاری گرفته و با افتخار منتشر کرده بود.

پس از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» و قدرت‌گردن دوباره جمهوری‌خواهان در آمریکا، فخرآور هم به‌نظر می‌رسد در بین دیگر عناصر اپوزیسیون مقیم آمریکا از وضعیت بهتری برخوردار باشد و بتواند به نان و نوایی برسد.

«امیرعباس فخرآور» که پیشتر به صراحت از تحریم اقتصادی مردم ایران و حتی حمله نظامی به کشورمان دفاع کرده بود، امروز با انتشار تصویری از دیدار خود با «ولید فارس» رییس تیم مشاوران سیاست‌خارجی «دونالد ترامپ» در واشنگتون، بار دیگر از پاره کردن توافق هسته‌ای بین جمهوری‌اسلامی ایران و گروه ۵+۱ سخن گفت و از وقوع محتمل این امر ابراز خوشحالی کرد.

تصویر از صفحه فیسبوک «امیرعباس فخرآور»

تصویر از صفحه فیسبوک «امیرعباس فخرآور»

فخرآور که به نظر می‌رسد به‌دنبال بدست آوردن هرچند جایگاهی کوچک در دولت ترامپ است، در صفحه فیسبوکش نوشت: “بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان و دیگر رسانه‌های چپگرای دموکرات که حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نیستند با دروغ‌پراکنی و شیطنت تلاش می‌کنند وجهه رییس‌جمهور منتخب و تیم وی را خراب کنند.”

وی با دروغ دانستن خبری از «بی‌بی‌سی فارسی» درباره پاره‌نکردن برجام توسط ترامپ و اطرفیان او، نوشت: “در جدیدترین اقدام، بی‌بی‌سی با انتشار مصاحبه‌ای از دوست و همکار بسیار خوبم دکتر ولید فارس درباره سرنوشت توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی در دولت ترامپ، مدعی شد که دکتر فارس گفته است این توافق را پاره نخواهیم کرد و درباره آن با ایران مذاکره می‌کنیم. بلافاصله با ولید تماس گرفتم و از او پرسیدم که آیا این مصاحبه با بی‌بی‌سی صحت دارد؟ ولید این مطلب را که از نقل وی در بی‌بی‌سی آمده است، به شدت تکذیب کرد و گفت در دوازده سالی که یکدیگر را می‌شناسیم آیا هیچگاه دیده‌ای من چنین مواضعی در قبال رژیم جمهوری اسلامی بگیرم و یادآوری کرد که باید حواسمان به سم‌پاشی‌های این رسانه‌های دروغ‌پراکن باشد. آنچه مسلم و قطعی است در تیم سیاست‌خارجی رییس جمهور منتخب، همه ما به پاره کردن توافق احمقانه هسته‌ای با جمهوری اسلامی اعتقاد کامل و قاطع داریم …”

فخرآور که خود را «پسر گستاخ ایران» می‌نامد، یکی از دلایل حمایت خود از نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا را تاکید جمهوری‌خواهان بر پاره‌کردن توافق هسته‌ای (برجام) و تحریم ایران عنوان کرد و از تایید این ادعا توسط خود ترامپ و اطرافیانش پس از انتخابات آمریکا ابراز خوشحالی نمود.

گفتنی است، این عنصر اپوزیسیون آنقدر دغلکار و شیاد است که در بین برخی از عناصر اپوزیسیون به «بچه پرروی اسرائیل» معروف شده است. او به حدی در خیانت به ملت ایران سنگ‌تمام گذاشته که حتی صدای آمریکایی‌ها را هم درآورده است؛ به‌طوری که «ریچارد پرل» کارشناس پنتاگون و از چهره‌های نومحافظه‌کار و ضدایرانی آمریکا که ارتباط نزدیکی با فخرآور دارد، در جمعی خصوصی درباره او گفته است: “از او و امثالش متنفرم، چرا که رفتارشان روی خائنین مجاری و رومانیایی در جنگ سرد را سفید می‌کند!”