معاون رئیس جمهور همچنان از برجام دفاع می کند!

گروه سیاسی- مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه شب گذشته 67 نماینده فراکسیون مستقل ولایی مجلس با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار داشتند، گفت: این دیدار در دفتر آقای جهانگیری برگزار شد که آقای نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت هم حضور داشت.

وی با اشاره به سخنان جهانگیری در این نشست گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این دیدار مساله برجام بود که آقای جهانگیری اعلام کردند به رغم بد عهدی های آمریکا برجام باید حفظ شود و باید کمک کرد تا برجام به نتیجه برسد.

عضو فراکسیون مستقل ولایی مجلس اضافه کرد: مباحث اقتصادی و جلوگیری از واردات بی رویه محصولات به داخل کشور و همچنین ضرورت جلوگیری از قاچاق کالا به کشور که سالانه 25 میلیارد دلار است، از دیگر موضوعات مورد اشاره جهانگیری در این نشست بود.

لاهوتی گفت: آقای جهانگیری همچنین به بودجه 320 هزار میلیارد تومانی دولت برای سال آینده اشاره کرد و تقاضا داشت که مجلس در تصویب لایحه دولت کمک کند و اگر تغییراتی در بودجه داده می شود، منطقی باشد و طوری نباشد تا دولت برای انجام کارهای خود محدود شود.

وی افزود: در این دیدار تعدادی از اعضای فراکسیون به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.