کم و اضافه شدن امضاهای استیضاح آخوندی/ 80 امضا همچنان پای استیضاح

گروه سیاسی- محمدرضا رضایی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به ارجاع طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی به کمیسیون عمران مجلس گفت: هفته جاری کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و نمایندگان متقاضی به بررسی این طرح می پردازد.

وی افزود: کمیسیون عمران بعد از نشست مشترک وزیر و نمایندگان متقاضی استیضاح، گزارش خود را به هیئت رئیسه مجلس اعلام می کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:اگر بعد از این نشست حداقل 10 نماینده بر انجام استیضاح تاکید داشته باشند، استیضاح وزیر باید در صحن مجلس مطرح شود.

رضایی در خصوص تعداد امضاهای این طرح گفت: از زمانی که این استیضاح به کمیسیون ارجاع شد، دارای 84 امضا بود اما برخی از نمایندگان امضاهای خود را پس گرفتند ولی تعدادی از نمایندگان هم به جمع استیضاج کنندگان پیوستند که در مجموع این استیضاح همچنان 80 امضا دارد.

طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از تصادف قطار سمنان - مشهد با قطار تبریز - مشهد در روز جمعه پنجم آذر در ایستگاه هفت خوان سمنان در مجلس کلید خورد.

این طرح در جلسه روز یکشنبه 14 آذر با 84 امضاء تحویل هیئت رئیسه مجلس شد که هیئت رئیسه هم برای بررسی، آنرا به کمیسیون عمران مجلس ارجاع داد.



علیرضا تهرانی