هاشمی شاهرودی درگذشت هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت آیت الله هاشمی شاهرودی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف، خبر درگذشت برادر گرامی و مبارز ،مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمة الله علیه واصل گردیده و موجب اندوه و تأثر عمیق قلبی گشت.

این انسان خدوم و مجاهد، از پیشگامان مبارزه و نهضت عظیم امام راحل و از جمله افراد برجسته انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می رفت که از عمق جان به ندای قائد عظیم الشأن امام راحل  قدس الله نفسه الزکیه لبیک گفته و به حق در آن دوران سخت مبارزه با رژیم سفاک ستمشاهی در ایثار جان و مال دریغ نورزید و همواره در مسیر اعتلای کلمه طیبه انقلاب اسلامی قبل و بعد  از پیروزی و در عصر قیادت آن یگانه دوران ،گام برداشت و از جمله افراد مورد اعتماد ایشان بود که بار مسئولیت های سنگینی را در آن دوران به شایستگی بدوش کشید.

پس از رحلت آن قائد فقید، و در عصر زعامت و قیادت خلف صالح امام راحل(ره)، یکی از یاران وفادار به انقلاب و رهبری باقی ماند و خدمات گسترده و ماندگاری را در مسئولیت خطیر اداره دولت ،پس از جنگ تحمیلی و همچنین ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از خود بجای گذاشت.

بی تردید مصیبت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر ثلمه ای است که تنها فضل و رحمت واسعه الهی می تواند آن را جبران کند.

اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را به ساحت مقدس امام زمان (عج)و به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیت آن مرحوم خاصه اخوان و آقازادگان و عموم  ارادتمندان به ایشان و به همه ملت بزرگ ایران اسلامی  تسلیت عرض نموده برای ایشان مغفرت و رحمت الهی و برای، بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

سید محمود هاشمی شاهرودی»