عالیجناب سرخ پوش گویندگان همچنان در حال سوء استفاده از مرحوم هاشمی رفسنجانی هستند

گروه سیاسی- اسماعیل کوثری نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر سوء استفاده اصلاح طلبان از مرحوم هاشمی رفسنجانی و همچنین از جمعیت میلیونی در مراسم تشییع جنازه وی، گفت: مردم ما مرم فهیم و آگاه هستند و به خوبی می دانند که چه زمانی در صحنه حاضر باشند و چگونه قدرشناسی کنند.

 

وی با اشاره به زحمات مرحوم هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران بعد از انقلاب افزود: ایشان یکی از مسئولین دلسوز نظام بود که زحمات وی در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین در دوران ریاست جمهوری و زمانی که ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند، بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل مردم با حضور خود در مراسم تشییع جنازه وی سنگ تمام گذاشتند.

 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تصریح کرد: مردم فارغ از جناح بندیها و گرایش های سیاسی مرحوم هاشمی رفسنجانی را بدرقه و با پیکر وی خداحافظی کردند و هر گونه سوء استفاده در این زمینه را نخواهند پذیرفت.

کوثری تاکید کرد: همان کسانی که قبلا مرحوم هاشمی را تخریب می کردند، تندترین بداخلاقی ها را علیه وی داشتند، بارفتارهای ناپسند خود مانع ورود وی به مجلس ششم شده، به وی القابی چون عالیجناب سرخ پوش دادند، در حال حاضر هم می خواهند از این مرحوم به نفع خود و جناح خود سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این ترفندها به نتیجه نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مرحوم هاشمی رفسنجانی به خاطر زحمات وی برای نظام و تبعیت از ولایت فقیه بود نه حمایت از یک جناح و گروه خاص.

نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: هر کس بخواهد سوء استفاده ای انجام دهد بداند از جانب مردم ترد خواهد شد و جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.